Nekad Sven Holm | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Holm

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882830889/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Sniffo#1210

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Sven är en 22 årig man som kommer från rivieran i södra Frankrike. Han är en målmedveten och arbetskraftig man som har utvecklats fram från sin trauma fyllda barndom. Hans fader var en alkolist som var ensamn målsman efter hans mor dog i en tragisk båt olycka när han var tolv. Olyckan har gett han än svårt båtfobi och vågar inte använda båtar på grunda va rädsla av havets vrede. Hans far var aldrig där för han och slog han och hans syskon mycket under deras barndom. Men all detta traumat har han bestämt sig för att omvandla till en drivkraft i allt han gör. Han har ett starkt intresse i bilar från där han uppväxte med lyxbilar körandes ner för gatorna utanför hans hus. Även från att en av hans sista minnen av sin moder var när hon tog han till en bil tävling med tusentals lyxbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att få tillgång till mera lukrativa yrken och finesser som gör rp:t enklare att göra. Jag skulle ta rp:t seriöst samt inte bryta mot reglerna. Jag skulle göra rp:t roligare och mer spänande för alla inklusive mig och de jag stöter på inom rp:t.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar ha det bästa möjlighterna inom rp och är populär och en spänande uplevelse

Hur hittade du Unive? Genom min vän som har rekomenderat et

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa en rolig rp miljö för både mig och de andra personerna jag stöter på i rp:t. Samt skappar sannolika situationer och agera som man ska.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att få ett jobb inom bil industrin som t.ex autoexperten eller falk. Samt få tag på dyra bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka