Nekad Sven Holm | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Holm

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Aron

Vad heter du på discord? Sniffo#1210

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 50

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt intresserad av fordon och försäljning av dem verkar väldigt intressant. Marja-Lisas känns som det rätta för mig när jag jämför med de andra chefspositionerna eller andra jobb. Det skulle vara roligt att möta nya individer och ta hand om försäljning. Jag är en mycket social människa och gillar att interagera med personer av alla slag. Jag är en mycket motiverad person som skulle ta jobbet på fullaste allvar och inte slarva på något håll. Det hade varit en ny och spänande utmaning för mig som skulle ge mig mycket kunskap på servern och jag är beredd att göra näst intill vart för att kunna få ta denna chans.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr aldrig haft ett jobb på servern inom bilindustrin men jag har kunskaper från utanför kring hur man får någon intresserad av att köpa och får folk att gå med på en trygg affär. Jag är en väldigt anpassbar individ och är beredd på att lära mig ifall det inte finns något som jag vet. Jag har även arbetat som ledare utanför unive i andra sammanhang och då har mycket kunskaper kring det.

Berskiv din karaktär? Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Holm är 22 år och kommer från Paris, där han växte upp med sin ensamstående mor. Hans far övergav Sven och hans familj när han var mycket liten och han har inte så många minnen kvar av han. Han känner sig övergiven av sin far och har svurit att inte överge någon som blir nära med han som sin far övergav han. Sven är en passionerad och lojal man som har ett lugnt temperament så länge man inte förråder han. Han har haft ett stort intresse i bilar sedans han var en liten pojk och han såg sin mor hans stora förebild. Samt har hans bil intresse växt fram genom att han gick förbi en stor parkering med lyxiga vråk varje dag på vägen till skolan och kunde stanna i timmar kollandes på vägen hem. Där såg han hur lyxiga bilar kom in och ut från all världens hörn, ifall det var en Rolls-Royce eller en Bugatti så var han ögon alltid like fastklistrade på de nya bilarna. Från det ögonblicken har Sven inte kunnat sluta tänka på fordon och han har alltid vilja arbetat med hans passion, bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar spela ungefär 3 timmar varje vardag och mycket mer på helgen. Jag kommer inte kunna spela varje dag men det flesta i veckan kommer jag vara inne och ifall inte så tillgänglig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta spela på servern oavsett vad som sker med vilken ansökan som helst.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har aldrig gjort och kommer aldrig heller göra

Har du läst våra Regler? Ja, ett flertals gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka