Nekad Sven Holm | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Holm

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Aron

Vad heter du på discord? Sniffo#1210

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 60

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är intresserad av fordon och försäljning. Trygg-Hansa är ett jobb jag har haft innan och ett chefsjobb skulle passa bra med min erfarenhet. Jag är mycket social och är väldigt service-minedad vilket hade passat bra vid denna position.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat ett tag på trygghansa som en anställd i kassan och vet hur allt fungerar. Dock har jag aldrig havt ett chefsjobb innan.

Berskiv din karaktär? Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Holm är 22 år och kommer från Paris, där han växte upp med sin ensamstående mor. Hans far övergav Sven och hans familj när han var mycket liten och han har inte så många minnen kvar av han. Han känner sig övergiven av sin far och har svurit att inte överge någon som blir nära med han som sin far övergav han. Sven är en passionerad och lojal man som har ett lugnt temperament så länge man inte förråder han. Han har haft ett stort intresse i bilar sedans han var en liten pojk och han såg sin mor hans stora förebild. Samt har hans bil intresse växt fram genom att han gick förbi en stor parkering med lyxiga vråk varje dag på vägen till skolan och kunde stanna i timmar kollandes på vägen hem. Där såg han hur lyxiga bilar kom in och ut från all världens hörn, ifall det var en Rolls-Royce eller en Bugatti så var han ögon alltid like fastklistrade på de nya bilarna.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 timmar på vardagar och en mycket mer på helgerna. Även om jag inte hade varit inne hade jag varit väldigt enkel att få tag på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer oavsett vad spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har aldrig gjort och kommer aldrig.

Har du läst våra Regler? Ja, ett flertal gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka