Accepterad Sven ballong | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven ballong

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mollgan

Vad är ditt discord namn? Zapticz#9231 (Jörgen mupp)

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Berätta om din karaktär. Björne Larsson är född 1952/05/05 vilket gör honom till 72 år gammal i nuläget. Björne är en kreativ person med många goda egenskaper, Han är glad, älskar att komma på nya grejer och han är även beroende av stil och älskar uppdatera garderoben titt som tätt samt att kunna att gå runt i sin fina kostym på stan, Då mår han som bäst. Björne är en pratglad person som är väldigt social. Björne ogillar när det blir för mycket kaos och stohej från alla håll och kanter men tycker ändå om att få spänning i vardagen. han gillar när det är städat, fint och organiserat omkring sig vilket även gör att en mer bestämd sida av honom smyger fram när saker och ting inte ligger där de ska. Björne har haft en bra uppväxt med båda föräldrarna intakt och 2 brödrar som han har varit kloss intill ända tills han blev 20 år gammal. Då flyttade brorsorna utomlands och numera hörs de bara av lite då och då men deras kontakt har minskat de senaste åren på grund av Björnes kriminella sida som har tagit över och förstört han liv. Båda föräldrarna gick bort för c:a 50 år sedan i en bilkrock när de var påväg till sin 50 års gifte måls firande då en stor lastbil körde mot rött och smällde rakt in i dem i c:a 100km/h. De voltade flertal gånger med bilen ända tills den flög ner i närliggande sjö och försvann i ex antal dagar tills de hittades djupt nere. Denna händelse förstörde Björne extremt mycket och han började ta droger. Han började använda alla möjliga substanser för att lunga honom och han kände att det var hans fel att de dog. Han ifrågasatte sig själv ofta utan svar med frågor som t.ex "Varför var jag inte där?" och "Jag kunde räddat dom, Varför gjorde jag inte det?". Dessa frågor tryckte ner honom rejält. Just nu mår han bättre men kommer stanna i det kriminella då det är svårt för honom att sluta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och utvecklad RP som vanligt då det brukar vara uppskattat på de servrar jag spelat på tidigare. jag spelar endast för att ha skoj och ha kul så är inte lätt uppretad o väldigt skämtig av mig vilket speglas ner på min karaktär väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att jag ska gå ut ur ett scenario med minus på kontot. Dvs att jag förlorade på att vara delaktig och "motståndarna" ska då ha vunnit när scenariot tar slut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRP innebär att man ska värna om sitt liv. Detta betyder att man inte ska spela med tanken om att man "respawnar" på sjukan om man blir sjuten utan att blir du hotad ska du reagera som du hade gjort i verkligheten och försöka att överleva.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat på olika servrar, strax över 400 timmar på fiveM från mestadels rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Steam namn: jörgen mupp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka