Nekad Sven A / Oskar F | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? SWE Kung#4938

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Andersson och är 21 år gammal. En vanlig morgon i Sven liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Sven är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren hjälper Sven på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. Sven uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektionen men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Sven har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att Sven jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Sven blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. Jonas har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 5 stycken som han är nära med. Det tycker inte Sven är någon stort bekymmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till ett bra rp samt att ha ett roligt och bra humör samt vänner. Sedan så har jag redan 1800 timmar på unive, Jag kommer inte att var en kille och åker och skjuter folk utan vill har ett social rp för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parter ska kunna vinna och förlåta scenario, utan att det blår bråk. Så att jag sak inte vinna varje scenario utan båda vinn och förlora.

Hur hittade du Unive? Via twitch,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka