Accepterad Sven A / Oskar F | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regions chef Sjukvården

Vad heter du IRL? Victor

Vad heter du på discord? SWE Kung#4938

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ca 1200 timmar på unive!

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bli chef för sjukvården få jag känner att av dom nuvarande anställda så är jag den mest kvalificerade och drivna personer bland dom, även om det finns andra inom vårdens ledning som mycket möjligt hade kunnat ta över vården på ett mycket effektivt sätt så har alla dom som jag frågat tackar nej till att vilja bli det så har jag bestämt mig för att söka till Regionchef för sjukvården. Jag har även jobbat under ett flertal olika chefer så som Elliot.L, Johan.K, Lasse.Ö och nu även Abdi.s att arbeta under dessa chefer har gett mig ett bredare perspektiv på hur sjukvården bör styras men även hur den inte bör styras jag tror att bland dom viktigaste erfarenheterna jag har lärt mig under dessa chefer är vad jag INTE bör göra så att risken till att jag gör något sämre beslut minskas då jag sett hur 4 olika chefer styr och då även lärt mig hur sjukvården bör styras från dom anställdas sida. Jag har även arbetat inom sjukvården ett tag och vet hur det nuvarande systemet fungerar och det kommer behållas men utvecklas på ett positivt system så att alla har en större möjlighet till att kunna klättra sig upp i ranger under denna tiden har jag spenderat en stor tid i den administrativa delen av sjukvården som Personalansvarig, administration, ledning och nu biträdande regionchef detta ger mig även kvalifikationer som andra kanske inte har inom det administrativa hos sjukvården då den är den viktigaste delen för att sjukvården ska rulla på. Jag har flertal förslag på hur sjukvården bör utvecklas och hur jag vill att den ska tiga rangerna. Jag tänker fortfarande behålla befordran utbildningar men kommer införa ett större antal utbildare för varje utbildning så att väntan utbildningar kortas ner kraftigt och suget för sjukvården ej fallerar för människor som jobbar hos oss. Viljan att utveckla sjukvården har jag försökt uttrycka under min tid som biträdande chef men har ej kunnat genomföra större delen av förslagen som jag gärna hade velat infört. Under tiden som biträdande så har jag samlat på mig alla förslag från den nuvarande ledningen och administrationen för att införa dom så fort jag får möjlighet. Dessa förslag handlar om att börja utnyttja alla våra sjukhus på ett mer effektivt sätt så att inte endast ett sjukhus används genom att införa sjukhus chefer dessa ”chefer” skall då vara som enhetschef fast över ett sjukhus som har som uppgift att se till så att alla våra sjukhus används på ett bra och effektivt sätt. Jag vill även införa ett nytt befäl system som baserat på var på kartan du befinner dig så är det olika dom har Yttre befäl för att fler skall få möjlighet att få chansen till att få vara Yttre befäl och få utveckla sitt rpandet längre. Jag tror även detta hade utvecklat den medicinska rp på servern för att göra det roligare för alla! Alla dessa saker sammanfattat gör så att jag tror att jag skulle bli en suverän chef som skulle leda sjukvården på unive till en ljusare och starkare framtid utvecklas och göras till det största och bästa jobbet på unive

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har sitter i ledningen och jag tar hand om den medicinska delen på sjukvården, jag fokuserar mycket på kirurgi medicinska delar osv som till exempel arytmier, hjärt tillstånd, blås sorter ben och mycket mer. Jag har även suttit som personalansvarig, administration och ledning sedan nu som bitr så jag har även en bra kolla på administrativa arbeten osv. Jag har stora planer på hur vi kan utveckla vårt rp för allas skulle, inte bara för oss men för alla andra pås även så att det blir ett roligt rp. Samt att jag och mina andra kollegor har ett bra snack mellan oss så om det kommer med förslag så kommer jag att ta det vidare och se vad vi kan göra med förslaget. Förslaget kommer tas via admin samt ledning för att jag vill att alla ska vara överens om beslutet. Men om det är så att det är lite allvarligare så kommer det bara gå via ledningen, då det inte är någon vits med att dom så få se vad som händer. Men om det är något som någon bara vill hålla mellan mig och han så kommer jag respektera det. För annars så är man inte en bra chef och då går det bra dåliga rykten om sin chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det har jag gjort.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+++++++rep SNÄLLA gör han till chef. Man ser hur mycket erfarenhet som finns och sjukvården kommer bli som aldrig förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka