Nekad Sven A / Oskar F | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285894188/

Ditt Hex-ID: 11000011368b22c

Vad är din discord tagg? SWE Kung#4938

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p-bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag utryckte mig lite dåligt i rep kanalen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skrev en -rep på en staff, när jag skrev repen så skriver jag det som kommer ut ur mitt huvud, och tänker inte på vad jag skriver. När jag har skickat den så skickar jag den, Efter ca 5 min så är jag bannad och alla mina medlemsroller borta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det jag kunna göra annorlunda är att jag sak tänka på vad jag skriver, När jag blir arg så tänker jag lite på vad konsekvenserna blir, och då skriver jag det som kommer ur mig. Jag hade kunnat ta det lugnare när jag skulle skriva repen och förmedla det på ett bättre sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare ca 15 gånger,
13 st är felaktiga eller att folk har bannat fel person.
2 st är giltiga. Första var att mitt spel frös och jag volta med bilen och fortsatte, har lärt mig av det. Sedan att jag gjorde en lättare pawergaming om jag inte mins fel, Har också lärt mig at det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Kunnat tänka mig för innan jag skriver repen och förmedla det på ett bra sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer att skriva reps på ett bättre sätt för att inte kränka eller dissa folk/staffs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka