Accepterad Sven A / Oskar F | Ban Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285894188/

Ditt Hex-ID: 11000011368b22c

Vad är din discord tagg? SWE Kung#4938

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p-bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffen bannade mig var att jag skrev att han var inkompetent, när jag skrev en rep till staffen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var så att jag hade varit på ett scenario där jag blev bannad efter. När jag försöker gå in på unive så står det att jag är bannad för Mild VDM. Jag blir arg och irriterad för att jag har blivit bannad, så jag väljer att skriva en rep på straffen. Och det är då jag börjar att formulera mig fel och skriver ord som jag inte borde göra, som inkompetent. Jag tänker mig inte för när jag väl skriver repen. Efter ett par minuter så är jag permanent bannad från servern och mina roller från unive dc är borta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida så tycker jag att det både är mitt fel och staffen. Från min sida så tycker jag att jag skulle kunna ändra hur jag uttrycker mig i rep när jag skriver dem, samt på vilket humör jag är på. När jag väl är arg och irriterad så säger jag exakt vad jag tycker och tänker utan att tänka på hur jag förmedlar det. mens sedan att straffen inte kontaktar mig och att berätta att jag har blivit bannad innan jag skrev repen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad totalt 15 gånger under min tid på unive. Ca 2,5 år
13 gånger har varit felaktiga, det kan vara att någon fick fel id eller att man kolla fel namn som skulle bli bannad. Det har hänt mycket gånger under min tid.

2 gånger är giltiga, De ena var att mitt spel frös och vi hade en biljakt, när mitt spel väll fryser så åker vi på en sten och voltar ett var. Det märker ju jag inte efter som att mitt spel har fryst. Andra gången så var det än lättare PWG, kommer inte ihåg exakt vad som hände. Men jag har lärt mig av bensen som är giltiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle ta det lugnare och tänka igenom vad jag skulle skriva utan att förmedla mig som jag gjorde. Sedan kan jag ta hand om mitt beteende när jag väl ska skriva eller prata med folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Det som jag har lärt mig är att ta det mer lugnt när jag skriver om för att kunna förmedla det på ett bättre sätt utan att göra det till staff diss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ger dig en chans att förbättra dig. Kommer att unbanna dig, men vill inte se något mer dåligt beteende från dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka