Inaktuell Sven Åkesson | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isselito

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? Faihnn#8390

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 4-6 timmar ungefär

Vad är det som får dig att söka till Trainee? De som får och ansöka till trainee är att jag vill kunna hjälpa till i servern ifall personer är offline som e högre upp en mig och hålla koll i chatterna så alla beter sig osv och ingen fel kommenterar i fel chattrum också

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Allstå de jag vill jobba med som trainee är liksom som sagt kolla koll på personer ingame så dom gör rätt och inte fel tex att kolla så ingen gör rdm vdm och gör sunt för nuft och ingen powergaming och gör inge copbait och försöker med så många clips som möjligt och kunna ha som bevis ifall personer gör fel eller inte

Hur länge har du spelat på Unive? Sen när den hette multistaden

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom trainee de är liksom att hålla koll i chatterna och se till så inga bråk sker och inte bråk i chatterna eller i voice chattsen och se till så ingen gör något fel tex att inte bryta några regler och inte tagga staffs då säger ja åt dom ifall dom gör de

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /warn /mute (24 hours) tex /sqlkick (id) och /sqlban (id) (tid) 48 timmar och liknande kan jag men har inga andra i huvudet just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de har jag inte faktiskt men kan återkomma ifall jag har de eller inte

Tillbaka