Accepterad Sven Åke andersson | Whitelist ansökning[omarzantout]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sven Åke andersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Sven Åke andersson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300307898/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes lysell

Vad är ditt discord namn? Bustarenx29

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2002

Berätta om din karaktär. Hej. Jag vill vara en karaktär som heter Sven åke Andersson och jag vill vara polis jag vill att staden ska bli säkrare och ha kul på samma gång.Sven Åke Andersson är en gubbe på 37 år som vill prova på ett jobb byte från bilmekaniker till polis och han kommer ifrån götlaborg och är en väldigt go å skön gubbe med humor fast testa inte hans temperament för att HAN KAN BLI ARG! vi får se vart de hela vägen leder mvh Sven åke

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill vara en i mängden som spelar ”riktig” rp och inte bara åker runt och skjuter folk vet inte riktigt vad jag kan va nytta till men jag är en allätare så jag kan göra de mesta bara säg till så hjälper jag med vad som helst och jag lär mig snabbt..

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag skrev där uppe att jag vill vara en i mängden som spelar bra rp och vill lära andra hur kul det kan vara med riktigt bra rp samt hjälpa så mkt jag kan på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Detta konto har jag väll ca 200 sen har jag ksk 100-150 på gammla kontot som blev hackat

Hur hittade du Multistaden? Jag var inne på fivem och leta server sen hittade jag denna så tänkte testa och rykte servern var bra gjord.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte blivit

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället men spelat på minEX mkt med de var för mycket folk som inte kunde regler så jag slutade sen testade jag wl swedishnight men de va samma där

[ Nekad ] pga inaktivitet. Den muntliga delen skulle ske för senast 1 dag sen!
Låser & Arktiverar

Tillbaka