- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Shawn
Vad är ditt discord namn? mikksfn
Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Öman, 2000-01-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, bil, Pratig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Köpa massa bilar, Bli rik, skaffa jobb eller bli kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag lyssnar på reglerna och följer dem samt att jag Rpar och stannar när polisen stoppar mig. Och att jag har allmänt roligt och vill kunna ha mer saker att göra t,ex skaffa bättre jobb eller bli kriminell
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att inte vinna hela tiden utan att acceptera att man inte vinner alla scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja 1 gång ( VDM) Men jag överklaga eftersom den va en och samma person som bara snodde min Bil om och om i 2 timmar nästan
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait= som innebär att du försöker få polisen efter dig , FearRp = som innebär att att du väljer att springa iväg istället för att Rpa och tar upp händerna
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli en större del av Unive skaffa ett bra jobb Och vill kunna göra mer saker på denna servern för den är bättre än alla andra
Vad är ditt discord namn? mikksfn
Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Öman, 2000-01-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, bil, Pratig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Köpa massa bilar, Bli rik, skaffa jobb eller bli kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag lyssnar på reglerna och följer dem samt att jag Rpar och stannar när polisen stoppar mig. Och att jag har allmänt roligt och vill kunna ha mer saker att göra t,ex skaffa bättre jobb eller bli kriminell
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att inte vinna hela tiden utan att acceptera att man inte vinner alla scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja 1 gång ( VDM) Men jag överklaga eftersom den va en och samma person som bara snodde min Bil om och om i 2 timmar nästan
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait= som innebär att du försöker få polisen efter dig , FearRp = som innebär att att du väljer att springa iväg istället för att Rpa och tar upp händerna
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli en större del av Unive skaffa ett bra jobb Och vill kunna göra mer saker på denna servern för den är bättre än alla andra