Accepterad Sveddans | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sveddans

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? sveddans

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Leo hade faktiskt en bra uppväxt med en stor familj med två föräldrar och tre bröder som har varit äldre Leo.
Jag har alltid varit den som har hjälpt till i hemmet särskilt så att inte mina bröder får skit, så man kan säga att jag tog mycket ansvar att skydda min bror när det gällde.
Började att plugga en del och ville jobba med människor i tidig ålder.

Jag gick samhäll under gymnasietiden och började plugga vidare till polishögskolan som omfattade 2,5 år. Efter det så blev jag polis ett tag och tyckte det var sjukt kul
att få att träffa nya människor dagligen och jobba med kollegor som var i toppklass. Sen hände det en grej inom polisyrket då jag var tvungen att
avgå på grund av tjänstefel. Man kan säga att jag gjorde ett misstag och det kommer jag få ångra av resten av mitt liv.

Efter detta så har 2 av mina bröder gått bort under året och det har varit berg och dal-bana så nu har jag en äldre bror som bor i denna stad (unive) och jag vill bygga upp ett nytt liv
där socialt har en stor del av mitt liv.

Idag är jag 24 år gammal, Leo Carlos och har en bror som heter Valentino Carlos Videtind. Jag skulle säga att jag glad, ansvarsfull och energifull och bryr mig om människor, men kan
ta i med hård handskarna om det behövs. Om jag blir medborgare så gör jag det yttersta för att få ett fungerande samhälle och att folk ska trivas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och moget rp, även socialt med roliga och långa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas med att man inte spelar för att vinna, att man ska spela på ett sett så att alla har en chans till vinst.

Hur hittade du Unive? Har vart med i dcn ett tag och även min polare streamar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka