Nekad Sveddans | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sveddans

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? sveddans

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Leo Forsén och är född 1999-02-08. Leo är född med adhd vilket innebär att hans känslor och energi kan gå lite upp & ner. När Leo var yngre hade han svårt med bråk nästan dagligen i hemmet då hans pappa hade sina egna regler och var väldigt bestämd av sig, efter hans uppväxt har han varit ganska skygg av sig och blev mer introvert. Men idag har Leo nästan tagit sig ur den fasen då han tröttnat på att mest vara ensam så idag hänger han så mycket som möjligt med vänner och hittar på aktiviteter som att bowla eller åka ut o fiska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat ett bra tag därför kan jag bidra med hög kvalité på RPt och även moget RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela på ett sätt så alla har en chans att vinna och ha det så roligt som möjligt, även dra ut på scenarion så mycket som möjligt

Hur hittade du Unive? Har vart med i dcn ett bra tag men min polare (lungan) spelar här så jag tänkte ansöka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka