Nekad sveddan69 | Whitelist ansökning [Brillmuppen] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sveddan69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199091118648

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Sverdrup

Vad är ditt discord namn? Sveddan69#2636

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år och har haft en tuff barndom vilket har gjort honom till en hård och rakryggad person som aldrig tar skit från någon.
Han har levt inom de kriminella i flera år nu och det har gett honom många egenskaper inom vilka man kan lita på och se skillnad på riktiga vänner och folk vilka som inte är

Vladimir har sen barndomen haft väldigt svårt att få vänner då han har haft svårt med de sociala på grund av sin familj genom att dem slog honom och använde honom som en slav tills Vladimir en dag bestämde sig för att rymma och flytta till en ny stad och bygga upp ett nytt liv. Men det gick snett när han kom fram så visste han inte hur han skulle komma framåt och skaffa lägenhet och jobb. Det var så han kom in i det kriminella, han började göra enkla jobb så som sälja knark åt folk. Sedan vart de bara värre och började göra mer grövre saker. Vid detta tillfälle är han 21 år och har kunnat köpa en 1:a (lägenhet) i förorten. Vladimir började komma upp i dem stora gängen där han blev en grabb som var omtyckt och han kände att han äntligen kunnat få kompisar som han kunde lita på allt mer och mer. Nu 5 år senare är han med i ett maffia gäng där han sitter högt upp och har väldigt gott ställt och kan köpa nästan vad han vill.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra väldigt mycket inom det kriminella (om jag får den rollen). Har RP:at väldigt länge började med det nästan direkt när de kom ut sedan så har mycket erfarenheter inom det. Sedan är denna server också en väldigt intressant server då de är mycket folk inne hela tiden och har för mesta dels bara seriösa spelare. Med whitelist kommer de finnas så mycket mer och göra vilket gör en mer taggad på att köra ännu mer än vad man redan gör.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server tycker jag är mycket mer seriös inte bara inne i rp:andet utan även utanför, behöver man hjälp med något finns ni alltid där på servern som kan hjälpa en vilket säger en stor del av hur bra denna server är.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommenderade denna server så gick in och testade och de var väldigt bra för nu är jag fast i den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att dela med sig av sitt rollspelande så mycket som möjligt genom sitt rp:ande. Även försöka skaffa vänner och bilda en skön grupp där alla har roligt tillsammans och njuter av rollspelandet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kör enbart på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka