Nekad svedbergpaolo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo

Vad heter du på discord? Nazobo Zimaze SE#9495

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Varja dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har som uppgift att kunna styra upp RPen i sin omgivning. servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller bannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon RDMar på trygghansa skulle jag ta klipp svbanna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Eller om någon skulle skrika och inte bete sig skulle jag kicka personen och skriv som anledning bete dig. Jag tror att om en ny spelare får en kick så lär han säg mycket av det och vet till nästa gång att ksk inte göra om de. Så helt enkelt jag vill bli servervakt för att utveckla rp på servern och mer scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli servervakt för att jag är en väldigt hjälpsam och bra kille som tar bra beslut och då som sagt vill jag hjälpa till i servern rp så den blir så bra som möjligt och så det inte springer runt massa lallare som bara förstör för folk som vill ha kul och en bra rp nivå som möjligt och dels för att jag vill att desto fler som då blir bannade/kickade lär sig efter sina misstag och då kanske efter den bannen/kicken så kanske de har lärt sig att man inte ska göra om de och då börjar läsa igenom alla grundreglerna på servern och blir intreserrad inom serverns rp och för att desto fler servervakter som bannar och kickar blir det ju fler personer som då lär sig efter sina misstag och då menar ju jag då att en servervakt ska inte banna eller kicka folk bara för att det är roligt och tycker att de ska bli bannade och kickade bara för att de ska lära sig efter sina misstag utan att de ska vara en bra anledning till just varför denna person ska bli bannad och att du ska tänka efter innan du bannar en person ifall det är rätt beslut eller ifall det skulle vara en dålig ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex /toggleid bara för att inte dö i ett skottlosning så du vet var alla är, ressa sig själv folk elleer sig själv under krig, korruption är om bara mina vänner gör nåt regelbrott så bryr jag mig inte så funkar det inte jag håller alla ser jag nån hålla på bryta om regler då gör jag åtgäder på personen!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top