Nekad svedbergpaolo | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo

Vad heter du på discord? 𝓢𝓿𝓮𝓭𝓫𝓮𝓻𝓰#9495

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15.00 till typ 21.00. Tisdag 14.00 till 22.00. Onsdag 14.00 till 22.00 Torsdag 14.00 till 22.00. Fredag 14.00 till typ 04.00 Lördag typ 11.00 till 04.00 Söndag 11.00 till 14.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 22 mars, så typ 3,5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt hjälper till server så set inte finns lallare eller folk som bryter reglar. Som t.ex kickar folk som lallar på Sjukhuset,Alla bilfirmor,Spawnmenu zoner (piren, casino osv) och Autoexperten. Och bannar folk som bryter mot regler eller lallar runt hela tiden.men server vakter kan högst ge 30 min men om man tycker att personen förtjänar ett längre straff då hoppar man support och visar klipp. servervakter kan också /dv det är när man sitter i bilen så skriver man /dv så slipper staffsen göra en restart hela tiden. servervakter kan göra /toggleid det är när man kan se id och steam namn

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en del av unive teamet då jag vill hjälpa underlätta på små problem till exempel kicka lallare reva folk som blivit vdm detta är problem som till exempel helpers kan ignorera då de vet at unive teamet löser det. Jag vill samt jobba mig upp och bli Staff i framtiden men för tillfället tycker jag att va en del av sv teamet är en bra början.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man utnyttjar sin makt till exempel att jag revar mig själv i scenario bara för att jag kan och vill slippa dö och åka in till sjukan eller att jag väljer att strunta i att banna min lallar kompis som kan ej bete sig på piren. detta var lite abuse samt korruptions sammanfattning
 
Nekad, Kommer nydligen tillbaka efter permanent ban.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top