- Meddelanden
- 571
- Reaction score
- 35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo
Vad heter du på discord? 𝓟𝓪𝓸𝓵𝓸#9495
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag förutom om jag är iväg. Ungefär 4 timmar varje dag. och sen på helgen kanske 7 timmar per dag på fredag till söndag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas uppgift är att titta över folk så ingen bryter mot nån specifik regel som är viktig. Bryter dem mot den reglen har dom ju såklart tillåtlese till att svbana, kick. Dom kan också kolla över folk. En servervakt ser man inte att dom är servervakt ingame. Som att dom typ är anonym. Så att folk liksom inte ser att dom är staffs. Då jag också vill kunna se över folk och hjälpa till samhället så att det inte händer nått sett. För har sett många hålla på vid just casinot och bara lallat och då hade jag såklart tagit återgärder på det ingame.
Varför vill du bli servervakt på servern? Detta är varför jag vill bli servervakt på unive! Jag är Seriös spelare som vill bli servakt för att kunna hjälpa till! Jag är hjälpsam och trevlig. Jag vill också bli det eftersom att det inte finns många servervakter på denna servern och därför vill jag kunna va med till. Jag vill också bli det för att jag har tidigaeffaranheter att just rpa. Jag sitter heller inte och bryter mot servern regler då jag verkligen vill kunna bli en av dom servervakterna!
och att jag kan alla komands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id vilket är bra istället för att id peaka om man ska kicka/banna någon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som är närma man kan även skriva mer än dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lägga till att mna kan skicka ut i ban bevis och få bannen att bli förlängd)
/revive - man revivar sig själ elelr kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt är när man till exempel använder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig själv efter man dött det är ett simpelt exempel finns även många fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.
Vad heter du på discord? 𝓟𝓪𝓸𝓵𝓸#9495
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag förutom om jag är iväg. Ungefär 4 timmar varje dag. och sen på helgen kanske 7 timmar per dag på fredag till söndag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas uppgift är att titta över folk så ingen bryter mot nån specifik regel som är viktig. Bryter dem mot den reglen har dom ju såklart tillåtlese till att svbana, kick. Dom kan också kolla över folk. En servervakt ser man inte att dom är servervakt ingame. Som att dom typ är anonym. Så att folk liksom inte ser att dom är staffs. Då jag också vill kunna se över folk och hjälpa till samhället så att det inte händer nått sett. För har sett många hålla på vid just casinot och bara lallat och då hade jag såklart tagit återgärder på det ingame.
Varför vill du bli servervakt på servern? Detta är varför jag vill bli servervakt på unive! Jag är Seriös spelare som vill bli servakt för att kunna hjälpa till! Jag är hjälpsam och trevlig. Jag vill också bli det eftersom att det inte finns många servervakter på denna servern och därför vill jag kunna va med till. Jag vill också bli det för att jag har tidigaeffaranheter att just rpa. Jag sitter heller inte och bryter mot servern regler då jag verkligen vill kunna bli en av dom servervakterna!
och att jag kan alla komands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id vilket är bra istället för att id peaka om man ska kicka/banna någon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som är närma man kan även skriva mer än dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lägga till att mna kan skicka ut i ban bevis och få bannen att bli förlängd)
/revive - man revivar sig själ elelr kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt är när man till exempel använder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig själv efter man dött det är ett simpelt exempel finns även många fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.