Accepterad SvarteWille | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvarteWille

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? SvarteWille#7814

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Muhammed Kashmir 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Lätt irriterad och Karaktärsfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Muhammed har levt som tungt kriminell under en längre tid och gjort många dumma val i sitt liv. Han har nu varit ifrån staden ett bra tag för att fokusera på sig själv och familj men pengarna börjar ta slut och är därför tillbaka i stan, han väljer just nu mellan att skaffa ett jobb och gå "rätt" håll eller gå tillbaka till det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att Unive är en väldigt rolig server då det finns mycket att göra eftersom där ofta är folk inne vilket skapar många roliga scenarion. Jag har rpat mycket på unive tidigare och tycker att det är kul när man får till seriös rp. Jag tror att jag kan bidra med många olika roliga scenarion eftersom att jag tar RPn seriöst och inte bara lallar runder.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte i varje scenario vara den som "Vinner" eller ser "Bäst" ut utan man kan också göra så andra också kan ha roligt när dem spelar egenom att låta dem "vinna" scenarion ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har hänt några gånger, många av gångerna har varit felaktiga och jag har fått igenom överklagan och en del gånger har jag gjort fel som inte varit så bra, jag har lärt mig att följa reglerna och vara lugnare i mitt rpande för att inte ta förhastade beslut och dumma val.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Att man kör på nån utan anledning, det får man inte göra och det förstör rpn väldigt mycket. RDM, att man dödar/skadar någon annan utan anledning och detta bidrar även till väldigt tråkig rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan tänka på.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka