Accepterad SvarteWille | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvarteWille

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bjorkenwille/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a3b7980

Vad är din discord tagg? SvarteWille#7814

Vem var det som bannade dig? BubbelGum

Bild på banmeddelande: bubbelgum.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna för att han anser att det var sunt förnuft att rikta mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde hem mot vårt hus på västra motorvägen och en bil var bakom oss, vi visste ej vem det var i denna bilen men det visade sig vara en civil polisbil. Vi skulle köra ner till vårt hus och körde genom grinden och låste då sätter polisen på bilen och ställer sig så att grinden ej kan stängas helt, alltså delvis på vårat område som helt ensam polis. Han säger att det är ett trafikstopp och att vi måste komma ut så vi för ut för att kunna rpa vidare på det. Föraren av bilen uppger ett falskt namn och när polisen börjar misstänka detta så ber han honom att hoppa ur bilen för att kunna ta reda på vem det är. Polisen säger även "Om det är så att du har uppgivit ett felaktigt namn så kommer jag ta med dig till stationen" då jag visste att han uppgivit fel namn ville jag såklart ej att detta skulle hända. Efter en liten stund hoppade jag ut och riktade på polisen och bad honom att köra därifrån varpå han endast svarar "e du seriös" och väntar länge med att gå in i bilen. När han väl gjort det så åker vi där ifrån och sen blir jag satt i staff samtal. Väl i staff samtalet säger han att det är sunt förnuft då vi kriminella ska hålla en låg profil och inte synas vilket jag till 100% håller med om MEN det är inte att hålla låg profil att behöva åka till stationen som kriminell med vapen och grejer för att få fängelse och då tänker jag att man försöker ta sig ur denna situation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, förstår varifrån bannen kommer och hur bubbelgum har tänkt men håller inte med fullt ut om man kollar på helheten av scenariot och anledningen till att jag gjorde det som jag nämnde ovan. Tycker därför att det ej bör vara en ban men det hade såklart varit skillnad om jag bara hoppade ut o rikta direkt utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans, typ 8st där dem allra flesta har fått godkända överklagningar, t.ex dsync och liknande. Jag har även en grov p ban som jag tagit lärdom av som jag fick för att jag hade lite för hett temperament.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade möjligtvis kunnat undvika att rikta för att vi skulle åka i fängelse men kände inte då och känner frf inte att det var rätt beslut att ta. Man tar beslut snabbt när man sitter och rpar och jag valde att göra så i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår som sagt bubbelgum och det skulle isåfall vara att försöka hitta någon annan väg ut ur detta scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka