Accepterad SvarteWille | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvarteWille

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bjorkenwille/

Ditt Hex-ID: 11000011a3b7980

Vad är din discord tagg? SvarteWille#7814

Vem var det som bannade dig? BANDA

Bild på banmeddelande: banunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för VDM och tror det var eftersom att jag krockade med en annan bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde nere i hamnen (där vi har vårt gänghus) och såg en av våra bilar stå med två andra så körde dit men såg ingen person ifrån vårt gäng så jag vände igen. Sen när jag körde där ifrån körde jag typ "sick sack" över hela vägen, vet inte riktigt varför men bara gjorde det och jag körde inte särskilt fort sen heltplötsligt var där en bil brevid mig och hann inte stanna så vi krockade. Jag började rpa på skadorna och samtidigt som killen jag krockade med skickade /m till mig så skrev jag /sme och hann inte svara sen blev jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår bannen så tycker både ja och nej. Jag kanske gjorde lite fel då jag körde sick sack men körde absoulut inte in i han med mening och försökte göra ett socialt och bra scenario av det igenom att stanna kvar istället för att bara köra där ifrån. Såsom att t.ex laga hans bil osv. Förstår att det ser konstigt ut på klippet men hade ju kört så redan innan jag såg bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett par tidigare bans men det var längesedan jag blev bannad. Jag har lärt mig att följa reglerna alltid är det bästa eftersom att det bara blir tråkig rp av att göra regelbrott osv. Oavsett om någon annan gör regelbrott så är det bättre att sköta sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kört i en fil på vägen bara istället då hade det kanske aldrig hänt men sen körde jag rätt långsamt nere i hamnen så tänkte att det var lugnt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska vara mer försiktig när jag kör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka