Accepterad SvarteWille | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvarteWille

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? SvarteWille#7814

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Då jag har spelat mycket på unive och dessutom tidigare varit staff så känner jag att jag vill hjälpa servern igenom att få in nya spelare som söker en rolig o bra rp server att spela på. Jag vill även hjälpa servern igenom att kunna se till så att alla beter sig bra och att alla har det roligt när dem rpar. Jag tror även att det kan behövas fler seriösa MA som kan hjälpa servern framåt och fortsätta utvecklas! Jag tycker det hade varit väldigt roligt att vara medlemskaps ansvarig då man får ett stort ansvar för att få in nya spelare som vet hur rp går till och kan sköta det snyggt utan att göra massa regelbrott/lalla och bli problemspelare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig därför att jag är en väldigt rättvis person och skulle inte t.ex ta in kompisar eller liknande eftersom att det är korruption. Jag vill även att alla spelare som spelat ett tag på unive och har det roligt ska kunna fortsätta ha det då det blir mycket roligare när det kommer nya spelare som beter sig och rpar kul. Det är inte roligt om folk springer runt o lallar som icke medlemmar eller tillochmed medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra människor med respekt då man inte känner människan alla har rätt till att få en ärlig chans oavsett vem det är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska vara medlem för att man är en person som kan hantera det. Man ska inte vara lallig och sånt utan kunna skaffa sig ett jobb eller ta sig in i dem kriminella rpn, detta gör att rpn blir mycket roligare för ALLA på servern och inte bara den själv som medlem. Att vara medlem och rpa på ett dåligt sätt påverkar väldigt många på unive precis så som en medlem med väldigt bra rp påverkar många på unive bra därför har en medlem rätt stort ansvar för hur man beter sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna rpa rättså bra, jag förstår att man inte kan allting inom rp direkt när man börjar men det är de som är meningen att folk ska lära sig. Om alla kan rpa tillsammans och ha det skoj så blir det mycket bättre och dessutom ska man inte bara rpa för sig själv eller lalla för det blir mycket sämre för alla andra. En medlem ska ha en del krav på sig så som enkla saker att följa regler och bete sig men även att kunna göra scenario kul på många olika sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade fått ett stort ansvar på mig som MA eftersom att jag är en av dem som tar hand om alla medlemmar vilket är det hela unive är uppbyggd på, det är medlemmarna som gör unive till en rolig rp server. Det är även delvis jag som ser till att medlemmar beter sig och kan regler också vidare.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan vara aktiv flera timmar om dagen då jag går i skolan men slutar ofta tidigt. Jag brukar vara hemma runt 13-15 tiden och sitta vid datorn fram till ca 23 på kvällen på helger spelar jag ännu mer och sitter uppe längre.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har som sagt varit staff tidigare och har därför rättså bra koll på hur det fungerar på unive. Jag vill även kunna hjälpa servern och saknar lite att kunna hjälpa folk på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka