Accepterad Svartberg | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svartberg

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798887393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Svartberg

Vad är ditt discord namn? ♡Svartbergツ#2878

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob och är 22 år och han älskar bilar eftersom att hans föräldrar har haft buggati och corvette. Han har alltid velat köpa dyra och unika bilar som inte några andra har. Han har ett stort intresse av import och dyra bilar som ingen i staden har och han vill skaffa en underbar fru som stöttar han i allt han gör som också gillar fina import och heftiga bilar som t.ex Buggati Divo, Corvette Z1R.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill kunna ha mera möjligheter på eran server och jag vill kunna börja jobba på mera utevecklade jobb och jag vill kunna ha en möjlighet att tjäna mera pengar så att jag kan köpa dyra bilar som jag kan åka runt och cruisea med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna spela och rp så mycket som möjligt så att jag kanske blir bättre på rp och jag vill bli whitelistad för att jag kommer få mycket mera möjligheter på jobbet.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska serverar och då hittade jag unive och då började jag spelapå den och märkte att det var den bästa server jag någon sin spelat på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli så bra som möjligt på RP och kunna bli en av de bästa RP som någon sin har spelat på Unive och jag vill ta mitt rollspelande till så stortallvar som möjligt och inte ens kunna råka lalla eller bryta mot relgerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag gör inte de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka