Nekad Svartberg | Ban Överklagan (Derpy face)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svartberg

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798887393/

Ditt Hex-ID: 110000131fc59e1

Vad är din discord tagg? svartberg.

Vem var det som bannade dig? derpy face

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tyckte vi lallade tydligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stod å dansade å hade imprensip ett 'party' inne på marja lisas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite båda pga vi dansade å hade som sakt ett 'party' kan man kalla d men d va en grabb som öppnade å lätt in kunde så dom kunde köpa bilar medans vi höll på sen vart vi bannade direkt efter för lall fast ja inte iaf va med veten om att de va öppet osv. men de sågs som lalligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte va mina banns va pga den senaste va för 3 år sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kollat så de va stängt, haft kläder på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte dansa inne på marjka lisas å kolla om de va öppet inann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka