Nekad svartakalsonger | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svartakalsonger

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098703814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Martinsson

Vad är ditt discord namn? doogelito#7936

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som har haft det väldigt svårt igenom sitt liv, han hade än förjävlig uppväxt pga ut av att hans föräldrar alltid har hållt på med droger under hela hans uppväxt, men tillslut så fick cos reda på detta och han fick ett familjehem och flyttade dit, sen kom han på rätt spår i livet och pluggade för fullt i skolan för att få så bra betyg som helst och han tog studenten med mycket bra betyg, nu efteråt gymnasiet så håller han på att plugga till polis pga att han vill kunna hjälpa folk som sitter i samma plats som han gjorde under hans uppväxt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker själv att jag är en seriös rollspelande person och gör allt för att det ska bli roligare att spela på både mig och allmänheten

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört att denna server är riktigt rolig och seriös roleplay och det gör mig väldigt intresserad och jag har gillat att spela på denna och nu känner jag att jag vill ha ett medlemsskap så man kan utforska mer!

Hur hittade du Unive? jag hittade denna server igenom att jag kollar mycket på hemsidan twitch och där hittade jag en kille som streama som polis ifrån denna server under namnet H3llgreN

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och för att få utforska hur livet kommer se ut när man blir äldre för att jag tror denna server har så mycket folk som hållker sig till regler och då blir det mycket roligare och man får meta mer om livet när man blir äldre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha så kul som möjligt och eventuellt söka till polis då jag provat att spela som polis på en annan server, men har mycket kvar att lära mig!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag är inte medlem men jag har varit!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka