Nekad Svartafaran | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svartafaran

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? therager08

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Ali 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Utländsk, dum och impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed Ali växte upp i en tuff förort där kriminalitet var vardag. Som ung drogs han snabbt in i den kriminella världen, där han sökte tillhörighet och en väg ut ur fattigdomen. Åren präglades av brott, våld och droger, och snart var han djupt involverad i det kriminella livet. Men ju äldre han blev, desto mer insåg han att den vägen inte skulle leda någonstans, varken för honom själv eller för de nära honom. Vid 34 års ålder bestämde Mohammed sig för att göra en radikal förändring. Han ville lämna sitt gamla liv bakom sig och bygga något nytt. Hans passion för bilar, som alltid hade varit ett intresse, blev en viktig del i hans omvandling. Han drömde om att jobba på Mekonomen, där han kunde kombinera sitt tekniska intresse med en stabil karriär. Mohammed började ta små steg mot sitt mål, han började studera bilmekanik och söka jobb inom branschen. Idag kämpar han för att lämna det kriminella livet och bygga en framtid inom bilbranschen. Hans resa är inte enkel, men hans vilja att förändras och hans passion för bilar ger honom hopp om en ny början. Mohammed vet att det kommer ta tid, men han är fast besluten att skapa ett bättre liv för sig själv och lämna de mörka åren bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och goda stunder. Har varit både polis och kriminell i andra städer och har där varit högt uppsatt. Jag vill att alla ska ha kul och kan anpassa mig till andras behov. Jag gillar att ha chefspositioner för att bestämma över andra men kan även jobba som anställd åt andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska sträva efter att de ska både ha så kul som möjligt men att de också vinner scenariot. Ett exempel på detta är att när man under en stormning som polis låter de kriminella fly för att de ska känna sig glada och ha kul, och så att de nästa gång kanske låter poliserna ta dem. Detta bidrar till en bättre stämning och roligare rp för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har spelat för längesedan och har mestadels varit små och obetydande saker. Men ett exempel är när jag var korrupt för ungefär 2 år sedan när jag jobbade på polisen. Jag tog en muta från en kriminell och gjorde fel. Detta ledde till att jag blev avskedat och avstängd från servern. Då lärde jag mig att man måste följa de regler som finns och att konsekvenserna är för stora för att man ska riskera tjäna lite mer pengar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, vdm, man använder sitt fordon som ett vapen, rdm, man dödar någon utan anledning, metagaming, man använder information utanför spelet för att göra någonting i spelat.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

nekad anl endast en ansökan per 24h samt du gjorde nytt konto för att ansöka igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka