Nekad svapen | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800221097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? svapen#5730

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Laffe en pappa som har en son på 18bast vid namn Liam. Laffe är en pratglad gubbe och vill bidra med mycket glädje, han har ganska stort intresse av bilar och vården, hans drömjobb e att jobba på sjukvården. Sen han va liten så hjälpte han sina vänner på dagis om dem hade skadad sig. Han hade en ganska tuff uppväxt, Pappan va väldigt sträng och mamman va alltid hemma och laga mat, då va Laffe i garget och meka med bilar eller hjälpte sina vänner om dem t.ex hade ramlat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill Jätte gärna va sjukvård och känns som allt blir lättare på unive om man bli Medlem. Kommer bidra med mycket glädje och skratt inne på servern och en jätte bra rp!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är servern har mycket bra rp, bra staffs och mycket folk. Det blir en så mycket rp med mer folk, har letat mycket efter en server och unive va exakt vad ja leta efter.

Hur hittade du Unive? Via sociala medier, servern va ganska känd på twitch och då blev jag sugen och testa och nu sitter jag här en månad efter och ansöker om medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bidra med massa glädje!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Laffe ska bli sjukvård och hjälpa folket på Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja, kör oftas bara på unive, kan hända om jag blir bannad här så kör jag på en annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka