Dubbelpost svapen | Ban överklagan [R O S E]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800221097

Ditt Hex-ID: 11000013210b3a9

Vad är din discord tagg? svpén#5730

Vem var det som bannade dig? Linky

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: använd inte /sme dagdrömmer klassas som halc ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? iNGEN ANing, för har sett massa folk använda sme dagdrömmer och har själv använd det massa gånger utan några problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle bara hämta mat och tog då dagdrömmer för brukar göra det när jag går iväg ifrån min dator.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, för gamla staffs har sagt att det är okej. Tycker jag borde ha fått en kick med en varning, För har gjort så många gånger utan problem.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv occ, då jag trodde man fick säga sandstrom och powergaming då jag råka köra in i en osynligg vägg. Tredje kommer jag ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja, visste ej att man inte fick göra så, för har ju sett massa sv och gamla staffs har gjort så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha /sme dagdrömmer längre!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka