- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar
Vad heter du på discord? svapen#5730
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar. 15:00-22:00. Helger 09:00-02:00. Men har innebandy träningar på tisdagar och torsdagar.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill söka till trainee för då har jag tröttnat lite på rp, men vill inte släppa unive. Och då vill jag nu testa något nytt som trainee. Har alltid velat va trainee. Då jag gillar hjälpa folk som behöver hjälp och det har trainee som jobb. Jag är alltid aktiv på dagarna. Sitter oftas alltid hemma och spelar. Och då har jag mycket tid o ta supports, reports, specca eller banöverklagan. Jag är en kille som ser lika på alla. Som t.ex min vän ser jag powergamea. då väljer jag banna han även han är min vän. Jag vill va en som är snabb i support då det kan va en väldigt viktig sak.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag få denna server till han ännu högre rp nivå. Många på denna server har ju jätte bra rp nivå men vissa har inte den rpn nivån. Jag vill folk en chans med rpandet. Jag vill utveckla denna sever och vill komma så långt ja kan. Jag vill minska regelbrotten, som sker dagligen. Om jag blir trainee så kommer jag bemöta folk i support men en trevlig ton. Jag vill lära alla lallare, rpn bättre vad som är fel och vad som är rätt.
Hur länge har du spelat på Unive? 4-5
Har du några tidigare erfarenheter? Har inte vart trainee förut men har dock vart eller är sv. Så har koll lite på sånt, samt jag kollat på folk som har speccat eller streamat när dem gör staff arbete.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan helt okej många
/Bring (id), det för en spelar till dig.
/noclip du blir osynlig och kan flyga omkring
/spec man ser alla på serven och där kan du välja nån du vill specca.
/toggleid ser ens id.
/togglename ser ens steam namn.
/ooc skriver så alla ser i chatten
/goto (id) för en till spelarens id
/skin (id) ger en skin menyn
/who (id) kollar om en är icke medlem, medlem eller kriminell
/revive (id) kör så en lever igen
/tpm sätt ut en waypoint på kartan o du hamnar där.
/freeze (id) kör så en kan inte röra sig
/unfreeze (id) kör så freezen försvinner
/addkey (id) (nykel)
/v vehicle
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlbanhistory (steamnamn)
/dv tar bort en fordon
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
Då jag lär mig väldigt snabbt
Vad heter du på discord? svapen#5730
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar. 15:00-22:00. Helger 09:00-02:00. Men har innebandy träningar på tisdagar och torsdagar.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill söka till trainee för då har jag tröttnat lite på rp, men vill inte släppa unive. Och då vill jag nu testa något nytt som trainee. Har alltid velat va trainee. Då jag gillar hjälpa folk som behöver hjälp och det har trainee som jobb. Jag är alltid aktiv på dagarna. Sitter oftas alltid hemma och spelar. Och då har jag mycket tid o ta supports, reports, specca eller banöverklagan. Jag är en kille som ser lika på alla. Som t.ex min vän ser jag powergamea. då väljer jag banna han även han är min vän. Jag vill va en som är snabb i support då det kan va en väldigt viktig sak.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag få denna server till han ännu högre rp nivå. Många på denna server har ju jätte bra rp nivå men vissa har inte den rpn nivån. Jag vill folk en chans med rpandet. Jag vill utveckla denna sever och vill komma så långt ja kan. Jag vill minska regelbrotten, som sker dagligen. Om jag blir trainee så kommer jag bemöta folk i support men en trevlig ton. Jag vill lära alla lallare, rpn bättre vad som är fel och vad som är rätt.
Hur länge har du spelat på Unive? 4-5
Har du några tidigare erfarenheter? Har inte vart trainee förut men har dock vart eller är sv. Så har koll lite på sånt, samt jag kollat på folk som har speccat eller streamat när dem gör staff arbete.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan helt okej många
/Bring (id), det för en spelar till dig.
/noclip du blir osynlig och kan flyga omkring
/spec man ser alla på serven och där kan du välja nån du vill specca.
/toggleid ser ens id.
/togglename ser ens steam namn.
/ooc skriver så alla ser i chatten
/goto (id) för en till spelarens id
/skin (id) ger en skin menyn
/who (id) kollar om en är icke medlem, medlem eller kriminell
/revive (id) kör så en lever igen
/tpm sätt ut en waypoint på kartan o du hamnar där.
/freeze (id) kör så en kan inte röra sig
/unfreeze (id) kör så freezen försvinner
/addkey (id) (nykel)
/v vehicle
/sqlbanhistory (steamnamn)
/dv tar bort en fordon
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
Då jag lär mig väldigt snabbt
Senast ändrad: