Accepterad svantii | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978070044/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? svante0802#3135

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jocke han har haft en väldigt bra uppväxt. Jocke och hans föräldrar bodde i skåne i Ystad när han var liten. När Jocke var 4 år så fick han en syster som skulle heta Moa. Jocke var väldigt glad för sin syster, stolt. När Jocke var 17 år så började han intressera sig för cross och även bilar. När Jocke blir 18 så tar han studenten och detta var ett stort steg för han men också ganska skönt för han var väldigt trött på skolan. Jocke kör cross på fritiden och dröm jobbet är att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och även göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer att göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad. Genom att vara trevlig och hjälpsam och så. Jag älskar även och jobba. Min karaktär tycker även de är bättre när flera har kul istället för att en har kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös Rp nivå hos er och Roliga och bra Scenarios För eran server och vill försöka undvika alla som lallar för jag kommer vara seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska tänka på alla i scenariot och inte bara på själv du ska kunna förlora ett scenarion allt handlar inte bara om en själv det handlar om andra och att det ska vara roligt att rpa

Hur hittade du Unive? Kollade på youtube på rp och så såg jag någon spela på denna mappen tyckte många tog det seriöst och det såg ut som en bra server

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka