Accepterad svantii | Medlem ansökning [eric_cool] [ida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svantii

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jocke Nilsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig lite snål och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karraktär heter jocke nilsson han kommer ifrån en stad som heter malml där han växte upp i ett område som heter bunkeflo. han växte upp tilsammans med sin familj som bestod av mamma, pappa och en bror. Jocke hade en väldigt bra uppväxt han gick båda vanlig skola men även senare gymnasiet där han valde att gå natur linjen för han ville bli läkare. När jocke hade gått ut gymnasiet så börja han jobba som undersköterska på malmö sjukhus. han jobbade där i 5 år så när han var 23 år så flyttade han till möllani malm han träffade nya kompisar och han började vara med de på hans fritid. Nu gick de bara utför jocke skjukade sig på jobbet för att vara med sina kompisar och han börja även göra olagliga saker så som att göra jobb till andra högre uppsatta kriminella. när jocke sedan var 30 år så hade han begått 4 olika mord mot betalning och blev en ledande person i gänget dödspatrullen och jocke han stannade i de livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att den andra parten i scenariot också har en sjans att vinna, man behöver och man ska inte alltid vinna scenario de kan vara roligt att låta de andra vinna scenarios med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men de har jag jag har brusigt mot regler och sen har jag inte blivit bannad av samma sak flera gånger

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming att man tex krockar och inte toa på skador sedan fear rp att man ska värna om sitt liv man springer inte där ifrån om någon riktar på en samt vem man använder bilen som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

svantii heter jag där
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
svantii heter jag på dc

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive! (idapiida tog den men glömde ändra)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka