Accepterad svantii | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svantii

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Jocke Nilsson och han är snäll trevlig men han har också lite dåligt humör. Jocke är väldigt social av sig och gillar att både jobba och prata med människor oavsätt vilka dom är och vad de har för bakgrund. Jocke tänker på att alltid ge varje person en sjans oavsätt deras förflutna för dom kanske har ändrat sig. Jocke är 24 år och väste upp i Malmö tillsammans med sin familj som består av sin mamma och hans pappa. Nu så har Jocke flyttat till staden Unive och planerar att bli polis och försöka sträva så att han blir så högt uppsatt som möjligt och att han gör mycket skillnad och stoppar brottsligheten i Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med till rom är bra social rp och inte lalla. Jag har spelat här innan i 2,5 år och är tbx nu jag har därför lärt mig att rpa bra och lärt mig av mina misstag jag har även spelat på andra serverar så som vation och valon. Genom att jag bidrar med en hög bra rp nivå så smittas det av sig p andra spelare som ör runt en. Och genom det så blir det kanske en bättre högre rp på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartens vinst är att man inte alltid behöver vinna i ett scenario man ska göra så att de blir roligt för båda parter som tex. Jag blir jagad av ett gäng och jag krockar med bilen då måste jag rpa på mina skador genom /me och även säga aj oo å lite så då får motparten som jagade mig sjans att hopp ut ur deras bil och kidnappa mig och sedan förhandla ut mig genom att jag ger dom pengsr eller något annat och då släpper dom mig fri och båda parter hade roligt och båda vann på sina sätt. Medans om jag inte hade rost på skadorna i krocken så hade de varit pwg och då bara kört vidare för att jag ville vinna scenariot dom skulle inte ens få en sjans att kidnappa och göra ett längre roligt scenario av de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag. Pwg/power gaming det är när man gör saker i rpn som att man har omänskliga krafter så som att man kanske krockar å voltar med bilen och bara kör vidare utan att rpa på skador. Suntflrnuft är att man tänker ett steg innan vad hade man gjort i denna sirubation irl elelr vad hade min karraktär gjort så som man åker till ett gäng och säger ni e sämst knulla era mammor helt själv då bryter man mot sunt förnuft och man gäng prvocerar även vilket man inte får göra. Rdm/ random death match nör man dödar någon utan anledning som tex du går förbi någon på torget och du slår ned och dödar personen utan något bakom liggande scenario. Vdm nör man använder sin bil som ett vapen tex jag kör på folk med min bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har roat på Unive innan i ca 2,5 år samt vation och valon har jag roat på lite till och från men där var inte så mycket rp från någon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit helper och medlemskaps ansvarig innan på Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka