Nekad svantii | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978070044/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:508902158

Vad är din discord tagg? svante0802#3135

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar och 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft (Lootar en kille som spawnar i din famn)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för detta är inte okej och borde stoppas med det samma och håller helt med om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa en Ak av en kille men då spawnaer en kille i min famn han skriver i ooc att jag ska ta upp han och släppa han jag tar upp och lottar har han (vilket var dumt gjort) sedan så släpper jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felatig ban jag förstår att dom bannade mig för det jag gjorde är inte okej blev stressad skulle kolla bara vad han hade men när jag såg han hade en kniv så bara tog jag den utan att tänka på konsekvenserna jag kunde få av de vilket jag även fick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var när jag inte var medlem och tjuvkopplade andras bilar mitt på piren vilket är helt idiotiskt men då var jag inte på läst på reglerna och det var bra jag fick en ban och jag tog lärdom av detta genom att läsa reglerna och om jag var osäker så skulle jag kolla på reglerna en extra gång. Den andra bannen var när jag döda en kille utan anledning utanför juvelbutiken. Jag hade inget jobb och ville käna pengar jag var krim men inte jätte på läst om krim reglerna vilket var dumt att jag inte var men hursom hälst jag döda han och tog alla hans saker vilket absolut inte är okej och de tog jag verkligen lärdom av har varit jätte noga med alla regler fram tills idag då jag var stressad vilket var dumt av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat släppa han och lungnat ned mig för jag var så stressad för hade bråttom eller tagigt han till sjukhuset för och vara snäll l och jag skulle inte ens kollat i hans fickor detta var jättte dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om något sådant här händer igen eller om jag är stressad ska jag bara försöka lugna ned mig och inte loota någon om Jag inte har en bra anledning till tex om jag skulle råna någon så får jag söka igenom han och ta lite av hans saker men inte allt för då spelar jag bara för min egna vinst och ingen annans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka