Nekad svantii | Ban Överklagan [ollebollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978070044

Ditt Hex-ID: 11000013caa761c

Vad är din discord tagg? svantii

Vem var det som bannade dig? ollebolle

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då jag körde offrad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt jag blev beskjuten från olika håll den enda utvägen där för mig va att köra upp offroad och sedan köra ned. Jag hitta ingen väg ned sedan så blev ett mjukt hopp och sedan så i hoppet gick däcket södner då de precis hade varit en aktiv skottlossning kunde jag ej ställa mig och laga sp jag körde till gänghuset och lagade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ingen felaktig ban om man bara ser utifrån sjäölva klippet men om man hr min sida nu så ja då är de en felaktig ban. Jag blev besjkuten från olika håll den ända utvägen jag såg där var att dra upp offroad. Jag landa mjukt med bilen den skakade inte runt ingenting vilket man kan se på klippet. Sedan hittade jag ingen väg ned och fick där med göra ett litet hopp. ja där vid de hoppet skulle jag rpat på mina skador vilket var fel av mig. När jag landande hoppet givk däcket sönder och jag väljer att försöka köra mot gänghuset och laga då det precis hade varit en aktiv skottlossning i de området så det var ytterst riskabelt för mig att stanna för och laga där och därför ansåg jag för mitt egna liv att försöka köra därifrån menar i slutändan är de bara en fälg som man ka köpa ny vilket min karraktär har pengar till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har varit bannad första gångne för jag lallade på piren och tjuvkopplade andras bilar när jag var icke medlem då tog jag lärdom genom att läsa igenom reglerna och bli medlem. Andra gången för jag rdma en kille och tog alla hans saker vilket inte är okej jag hade knappt läst igenom krim reglerna och de gjorde jag dirrekt efter. Tredje gången för att jag körde för fort tror jag sen minns jag inte mer vad jag blivvit bannad för men inga grova saker. Och beröring av lik. och pwg när kartellen pitade mig och jag rpa knappt på skador. och mild pwg Sedan för mild ooc då jag hade sen dagdrömmer. och indragna roller pga self promote men fick tillbaka rollerna då den var felaktig. och jag blev även bannad för jag pittade en gång också.
Och jag har tagit lärdom av dessa bans och som ni kan se i mina bans har de inte hänt igen sen en gång för jag klickade x när jag plockade kokain.
samt för fear rp och för mild ooc samt rdm. Man ser i mina band av dom flesta regelbrotten har jag inte blivit bannad över igen. samt perma ban för montage
och för jag prata ooc ig oc fear rp
samt att jag tog upp mobilen näer jag va död

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja köra till närmaste hus där och ta skydd samtidigt som jag ade försökt laga bilen samt rpat bättre på mina skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rpa bättre på mina skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka