Nekad svantii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978070044

Ditt Hex-ID: 11000013caa761c

Vad är din discord tagg? svantii

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: klacksko ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först så valde happyxz samt flera andra staffs att banna mig för de misstänkte att jag fuskade ( vilket jag även gjorde) sedan där efter så tänkte jag inte utan lade upp montage och därmed blev jag klacksko bannad uttav philip320

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad i support utav flera olika staffs kommer ej ihåg vilka de va men de sa att de misstänkte jag fuskade vilket jag även gjorde så jag blev banand där efter så laddade jag upp montage och blev klacksko bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen av bannsen var felaktiga då jag valde aktivt samt medvetet att bryta mot reglerna genom att fuska samt lägga upp montage så de va inga felaktiga banns

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand innan för pwg och suntförnmuft och andra saker och har kanske inte den bästa historiken man kan ha men jag har tagit lärdom av alla mina banns och inte uppstått igen förutom montage men nu såhar jag tagit lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuska inte påbörja rtt montage

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man inte ska påbörja ett montage för varför göra ett om man inte tänker löägga upp de från början och försöra för servern och i slutändan vill man tillbaka och göra rätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka