Nekad svantii | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: svantii

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff för det första har jag en lång erfarenhet av att spela Fivem och har spenderat mycket tid inom communityn. Detta har gett mig en rätt så bra förståelse för både hur folk på servern vill ha de och hur saker fungerar samt de eventuella problem som kan uppstå. Jag är också vand vid med de vanligaste frågorna och problemen som folk på Unive kan ha och jag är van vid att snabbt kunna hitta lösningar och svar.

för det andra är jag en väldigt hjälpsam och tålmodig person. Jag tror på att ge en positiv första bemötande för en person på servern är att då får dom en bra upplevelse på hur staff teamet är. Jag är alltid redo att hjälpa till och svara på frågor, oavsett om det handlar om tekniska problem, regler eller bara allmän information om Unive eller discord. Jag tycker att det är viktigt att folk på Unive känner sig välkomna och har en bra tid inne på servern och detta strävar jag alltid efter att alla ska ha de bra på Unive.
Jag har även en väldigt bra förmåga att arbeta bra i team. Jag är van vid att kommunicera både skriftligt och muntligt och kan på ett enkelt och tydligt sätt förklara komplex information. Jag är också öppen för att lyssna på andras ideer och åsikter och är redo att samarbeta för att förbättra servern för alla. jag är också väldigt ansvarsfull och pålitlig. Jag förstår att man inte kan ta för stora undantag utan våga banna om man inte följer regler och att agera på ett professionellt sätt i chatten. Jag är beredd att ta på mig ansvaret att vara en förebild för spelarna.

jag är målmedveten och är beredd att satsa allt på staff jobbet. Jag tycker även jag förtjänar en sjans till staff för jag vet vad staff jobbet innebär då jag varit ma tidigare men nu vill jag ta det till nästa nivå. Vet även vad de innebär
1 man ska inte vara partisk i några omständigheter det vill säga tex en kille hoppar support för något som hänt och jag upptäcker de är min kompis det handlar om så måste jag ta åtgärder om min kompis gjort fel.
2 När man är staff så handlar de inte att vara bäst utan att man gör sitt jobb bra och ordentligt.
3 man bemöter alla på ett trevligt sätt.

Donations ansvarig: Om man är Donations ansvarig så innebär debatt man sitter i donation och tar ärende ett ärende kan tex vara att någon vill köpa Krim då skickar man Swish nummert till personen som ska donera för Krim och sedan ber man han swisha och skriva i meddelandet min dc tagg och hans och sedan godkänner köpvilkor. Alltså man tar hand om donationer och ärenden som var med donationer att göra.
Support ansvarig: om man är support ansvarig så innebär de att man sitter i support och tar ärende de kan vara tex att någon hoppar support för något regelbrott som har hänt eller behöver hjälp med något. Alltså man hjälper folk med olika frågor som har.
Jobb ansvarig. Det innebär att man tar hand om jobb ansökningar så som ansökning till chef på qpark och man godkänner, nekar eller vidare till intervju på ansökningar sedan tar man intervju och om han klarar den så blir han chef på Securitas.
Kriminell ansvarig: Man tar hand om alla ärenden som har med Krim rpn att göra så som någon hoppar support och säger ett scenario som har med Krim rpn då tar Kriminell ansvariga hand om det ärendet. Som Krim ansv så specca man även mycket Krim scenarion för att se så sött verkligen går rätt till. Man tar även hand om anmälningar på gäng.
Rp ansvarig. Det innebär att man har hand om rp intryduktioner och man kan även ta support ärenden. Samt har inget montage så de bevisar väl lite att man vill serverns bästa

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Sam i dags läget tycker jag att detta med fear rp inte är någon höjdare. Folk tror att man e en katt med nio liv som kan springa runt hur som helst och inte agera rädda eller att värna om sitt liv när det väl är i fara. Jag rpar som krim just nu på servern och detta fram kommer en hel del inom just denna rpn då det är mycket kidnappningar med hot osv. En annan grej som kanske inte är så omtalad är regeln NRL (New life rule) denna regel känns som om den har försvunnit i rpn för både krim och lagliga på servern. Om man ska ta ett exempel så kan en person som har varit med i en skottlossning för 5 min tas till sjukhus för att sedan åka tillbaka till samma skottlossning för att fortsätta skjuta. Dessa två punkterna vill jag jobba stark för att få bort. För mycket regelbrott samt den kriminella rpn och även hos polisen jag tycker vi borde förbättra detta folk inom Krim rpn bryr inte sig om band längre vilket man måste få ändring på

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sätta till hårdare åtgärder samt prata med dom som gör regelbrotten och förebygga regelbrott och om man gör sådant regelbrott kanske indragen Krim direkt elelr 2 Krim varningar beror på hur grov fear rp

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agera proffesionellt som staff tycker jag e att alltid vara lugn och lyssna och förstå och våga ta åtgärder även fastnar kanske får en - rep vilket jag tar som en +då bevisar de att man vågar ta åtgärder. Man ska alltid vara trevlig och behandla andra som man själv vill bli behandlad
Samt att inte abusa sina perm

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? lägga allt på staff jobbet så kommer vara aktiv
Vardagar:16:00-21:00
Helger:09:00-12:30 sedan från 16:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 1 ¨r och 3 månader typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper innan men sade upp den då jag inte hade tiden till det. Jag har även varit ma innan men blev demotad första gången för jag blev bannad för mild ooc ig sen andra gången för inaktivitet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill i nuläget inte jobba som Krim ansv då jag vill fortsätta rpa Krim men de jag helst vill vara är don ansv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka