Nekad svantii | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svabte0802#3135

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på min dator och startar dc läser vad staff och ledning har skrivit ut. Sedan går jag in på Unive och börjar rpa. Jag går in och börjar rpa på helger/lov klockan 9:00 ungefär och slutar spela klockan 21:00 ibland längre. Om vardagarna när de inte är lov så går jag in och börjar rpa ungefär klockan 16:00 och slutar klockan 20:00 händer att jag rpar längre än de såklart !.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 3 gånger första gången när jag var icke medlem och kallade för mycket på piren andra för att jag körde för fort utanför en polisstation de bröt mot sunt förnuft. 3 gången så var de allvarligt jag döda en kille utan anledning och tog alla hans grejer men detta tog jag lärdom av och kommer inte hända igen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att man ska hjälpa straff teamet och underlätta för dem så dem kan fokusera på viktigare saker som t.ex. banns. du kan underlätta för staff teamet genom att t.ex. dva bilar som ligger och skräpar hålla en bra rp nivå lära folket i staden hur man kör rp och svara på folks frågor alltså man ska underhålla för staff teamet lära folket lite bättre om reglerna och höja allas rp nivå, de är väldigt bra att vara servervakt inom just krim rp då de är många som inte går efter t.ex. suntförnuft, powergaming, meta gaming och lall och om något scenario går fel så blir de ofta lall osv och då är det bra om just en bra servervakt e där för att då slipper stafff teamet slössa tid på onödiga saker och då får ni mindre att göra och kan fokusera mer på servern och bara få det lite lungt en servervakt ska även rp normalt för att kunna se vad man ska försöka fokusera på inom ens rp och andra rp, du ska även hålla koll på vad du kan förbättra inom eran rp och kolla runt om kring om det t.ex. är någon bil som måste dvas. och allmänt så ska bara en servervakt bara Hjälpa Hela Staff Temat Med Kicks och banns om någon Gör ett Regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för jag vill dels underlätta arbetet för staff och ledningen och även för jag rpar inom Krim rp och ser väldigt mycket saker som allt från regelbrott till för mycket lall. Servervakt för att underlätta arbetet för staff så dom kan lägga mer tid på mycket viktigare saker än lallare eller små regelbrott. Jag vill även bli servervakt för jag ser väldigt mycket regelbrott och kall inom både Krim rp och den vanliga rp. Jag vill bli servervakt för göra Unive till en ännu bättre server än va den är nu. Jag ser även mycket regelbrott och lall jag vill kunna kicks dom direkt och inte behöva klippa och sätta mig i support.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv-abuse. Sv-abuse betyder att om jag t.ex. kickar någon mitt i ett t.ex. skott scenario bara för att få kontrol och kraften i scenariot så kan jag bli av med servervakten för att jag inte ska missbruka de jag har till gång till en servervakt ska alltid göra det som är bäst för servern och aldrig kicka/banna någon i ett scenario om du ser att någon gör fel så tar du det efter sceanriot t.ex. jag hoppar support och förklarar till en staff vad som har hänt och sen pratar med hen som gjort fel eller så kickar/bannar jag personen efter sceanriot och då om han vill överklaga bannen så får vi snacka i support alltså jag ska inte sparka/banna någon i ett sceanrio för att vinna det om personen har gjort fel tar man det efter scenariot och en servervakt ska bara skydda servern och inte utnyttja sina saker man har tillgång till för att vinna t.ex. skott scenarion.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top