- Meddelanden
- 826
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante
Vad heter du på discord? svante0802#3135
Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på Unive dcn kollar vad som e nytt sedan spammar jag arbetsplatsen och börjar rpa. Påhelgerna så vaknar jag klockan 9 och rpar fram till klockan 22:30 eller lägre händer också att de blir mindre. Vardagar så börjar jag rpa ungefär vid halv 4 a tiden fram till klockan halv 8 händer att de blir längre.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 4-5 gånger men inga allvarliga saker förutom en för jag rdma en kille men har tyvärr inga bilder på de.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är rätt så simpel fast ändå inte, när en sv ser regelbrott så vidtar den åtgärder. Alltså skall inte en SV leka staff och försöka leta sig till problem utan agera när den ser någon annan spelare begå ett regelbrott och utifrån det bedöma vilka åtgärder som ska tas, som en svban eller kick. Man ska helt enkelt vakta servern och göra den bättre. Man ska även vara en bra förebild för andra spelare och visa att man kan använda sina perms på ett bra sätt. Man ska representera sin server och ha alla hästar hemma. Jag tycker att man också ska kunna de flesta regler om man är SV då man har perms och skall kunna använda dem. Jag skulle säga att jag verkligen kan dem då jag vart SV förut och MA och staff.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill dela bli de för jag rpar inom Krim rp händer mycket regelbrott där som jag ser och vill kunna ta tag i de direkt. Men Jag vill också bli servervakt då jag ser folk som lallar ofta och jag vill kunna hjälpa servern till sitt bästa. Jag vill bli det det igen då jag var det förut men fick redlist för att jag revvade på hlr som kriminell. Jag visste inte då att det bara var lagliga som fick göra det men jag är taggad på att bli det igen och jag kommer absolut inte revva igen. Sen vet jag att jag kan använda mina perms på ett bra sätt och vet hur jag ska agera vid olika tillfällen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom SV är ifall jag ksk skulle använda mina perms för att t.ex revva en vän eller kicka någon för att jag ska få fördelen i ett scenario. Alltså att man använder SV permsen för sin egna vinning osv. Abuse är väl ifall du använder dina perms på ett otillåtet sätt sin att dv:a din bil för att polisen inte ska kunna söka igenom den. Eller då jag som revvade på hlr vilket också är abuse. Korruption och abuse skall absolut inte förekomma inom SV:s och jag har lärt mig från mitt misstag och det kommer inte ske igen.
Vad heter du på discord? svante0802#3135
Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på Unive dcn kollar vad som e nytt sedan spammar jag arbetsplatsen och börjar rpa. Påhelgerna så vaknar jag klockan 9 och rpar fram till klockan 22:30 eller lägre händer också att de blir mindre. Vardagar så börjar jag rpa ungefär vid halv 4 a tiden fram till klockan halv 8 händer att de blir längre.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 4-5 gånger men inga allvarliga saker förutom en för jag rdma en kille men har tyvärr inga bilder på de.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är rätt så simpel fast ändå inte, när en sv ser regelbrott så vidtar den åtgärder. Alltså skall inte en SV leka staff och försöka leta sig till problem utan agera när den ser någon annan spelare begå ett regelbrott och utifrån det bedöma vilka åtgärder som ska tas, som en svban eller kick. Man ska helt enkelt vakta servern och göra den bättre. Man ska även vara en bra förebild för andra spelare och visa att man kan använda sina perms på ett bra sätt. Man ska representera sin server och ha alla hästar hemma. Jag tycker att man också ska kunna de flesta regler om man är SV då man har perms och skall kunna använda dem. Jag skulle säga att jag verkligen kan dem då jag vart SV förut och MA och staff.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill dela bli de för jag rpar inom Krim rp händer mycket regelbrott där som jag ser och vill kunna ta tag i de direkt. Men Jag vill också bli servervakt då jag ser folk som lallar ofta och jag vill kunna hjälpa servern till sitt bästa. Jag vill bli det det igen då jag var det förut men fick redlist för att jag revvade på hlr som kriminell. Jag visste inte då att det bara var lagliga som fick göra det men jag är taggad på att bli det igen och jag kommer absolut inte revva igen. Sen vet jag att jag kan använda mina perms på ett bra sätt och vet hur jag ska agera vid olika tillfällen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom SV är ifall jag ksk skulle använda mina perms för att t.ex revva en vän eller kicka någon för att jag ska få fördelen i ett scenario. Alltså att man använder SV permsen för sin egna vinning osv. Abuse är väl ifall du använder dina perms på ett otillåtet sätt sin att dv:a din bil för att polisen inte ska kunna söka igenom den. Eller då jag som revvade på hlr vilket också är abuse. Korruption och abuse skall absolut inte förekomma inom SV:s och jag har lärt mig från mitt misstag och det kommer inte ske igen.