Nekad svantii | Ansökan till Servervakt [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante Bengtsson

Vad heter du på discord? svante0802:3135

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på min dator och startar dc läser vad staff och ledning har skrivit ut. Sedan går jag in på Unive och börjar rpa. Jag går in och börjar rpa på helger/lov klockan 9:00 ungefär och slutar spela klockan 21:00 ibland längre. Om vardagarna när de inte är lov så går jag in och börjar rpa ungefär klockan 16:00 och slutar klockan 20:00 händer att jag rpar längre än de såklart !

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 3 eller 4 gånger har ingen bild på de men de har inte varit några allvarliga band förutom 1 då jag lootade och döda en kille utan anledning.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter är till för att hjälpa staff med arbetet och även finnas där för staff har inte tid för alla fel folk gör för dom kan inte se de lika bra som dom som rparhela tiden. Vi är där för att underlätta Everest för staggs tex lallare på piren eller torget igenlagda vart som häslt för staff kan inte befinna sig över allt hela tiden men vi sv har möjlighet till de.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta arbetet för staff så dom kan lägga mer tid på mycket viktigare saker än lallare eller små regelbrott. Jag vill även bli servervakt för jag ser väldigt mycket regelbrott och kall inom både Krim rp och den vanliga rp. Jag vill bli servervakt för göra Unive till en ännu bättre server än va den är nu. Jag ser även mycket regelbrott och lall jag vill kunna kicks dom direkt och inte behöva klippa och sätta mig i support.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex om jag skulle jobbat hos polisen och tagit ut vapen eller andra olagliga saker dom har beslagtagit och ge till någon inom Krim rp. Korruption är även också om jag jobbar hos tex en bilfirma och tar ut alla pengar i kassan eller säljer bilar till mina kompisar för mycket billigare pris. Abuse är tex om man gör kemikalier och tex klickar u snabbt 2 gånger så går de mycket snabbare detta är verkligen inte okej och ser detta ofta. Man kan säga abuse är att man gör något och sedan spammar en knapp tex x för att de ska gå snabbare.

Tillbaka