- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Jönsson Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? svante
Vad heter du på discord? Svanteavantesvan
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mycket planer för detta yrket det första jag tänker utveckla är aktiviteten/mer anställda. Det hade jag genomfört med att t.e.x anställa fler vara hårdare med aktiviteten. Jag kommer också välja ut personen som personal-ansvariga. Kraven tänker jag är följande saker: Minst vara anställd-erfaren, mycket aktiv, kan om /openpanel om personen inte kan så kan jag lära personen. Ha mycket tid med att just anställa folk. Lite krav som de personerna måste uppfylla för att bli Personal-ansvarig. [Kan finnas undantag] Annars lite övriga saker är att göra @
Jönsson Fastighetsbyrå AB till en bra/trevlig arbetes miljö. Jag kommer kolla så att tjänstefordon inte används som privat fordon d.v.s de jobbar där bara för fordorna. Inom just reklamen för @
Jönsson Fastighetsbyrå AB tänker jag skriva ut i annons att vi tar interljuver, inom just rpn för att locka kunder tänker jag försöka införa en reklam utbildad roll. Den rollen är t.e.x att man får tillåtelse att åka rundor i våra tjänstefordon och göra reklam för yrket t.e.x de kan rpa på att de har satt fast en skylt där uppe där det kan stå t.e.x så här: Vi på @
Jönsson Fastighetsbyrå AB har just nu öppet kom och köp ditt drömhus för ett rimligt pris, vi tar även interljuver OBS TA MED ETT GILTGT LEGTIMATION SAMT ETT BEVIS PÅ ATT DU ÄR EN SVENSK MEDBORGARE. Jag tänker också de som åker ut och gör reklam kan också ge de sjukts till @
Jönsson Fastighetsbyrå AB. Lite kortfattat planer jag kommer göra första veckan det kommer såklart mer planer inför yrket. Men det viktigaste är först aktiviteten. Det kommer minst ta 2-4 dagar för mig att göra allt till ordning och reda hos @
Jönsson Fastighetsbyrå AB.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle säga att jag har ganska mycket erfanheter inom just denna chef positionen. Det är väll att jag har varit chef innan hos mekko. Jag vet hur man driver ett företag framåt. Jag vet just inom detta yrket när man ska skapa ett hus så måste man skriva /createhouse jag har kolla igenom Limpis video så nu kan jag mycket om de scripetet. Jag vet hur man gör en anställnings interljuv. Man ska skriva /openpanel sen bläddrar man ner och klickar anställd så skriver man in personnummer då är det klart med anställnings interljuven. Jag vet hur man ska agera mot en person som är korrupt det första jag ska då göra är att klippa skicka in det till staffs. Det kommer bli p-ban på den personen och indragna roller. Jag vet hur man ska minska korruption. Det jag hade gjort då är att skriva ut vad korruption innebär OSV. Sen om de hade försatt då hade jag gjort ett möte/fråge stund om just korruption. Kommer såklart berätta mer på interljuven.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 15:00-19:30
Tisdagar: 15:00-19:00
Onsdagar: 15:00-20:00
Torsdagar: 15:00-20:30
Fredagar: 14:00-23:30
Lördagar: 10:00-23:00
Söndagar: 10:20-21:30
Detta tiderna är på ett ungefär hur mycket jag är aktiv på vardagarna/helgerna.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vad heter du IRL? svante
Vad heter du på discord? Svanteavantesvan
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? länge
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mycket planer för detta yrket det första jag tänker utveckla är aktiviteten/mer anställda. Det hade jag genomfört med att t.e.x anställa fler vara hårdare med aktiviteten. Jag kommer också välja ut personen som personal-ansvariga. Kraven tänker jag är följande saker: Minst vara anställd-erfaren, mycket aktiv, kan om /openpanel om personen inte kan så kan jag lära personen. Ha mycket tid med att just anställa folk. Lite krav som de personerna måste uppfylla för att bli Personal-ansvarig. [Kan finnas undantag] Annars lite övriga saker är att göra @
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle säga att jag har ganska mycket erfanheter inom just denna chef positionen. Det är väll att jag har varit chef innan hos mekko. Jag vet hur man driver ett företag framåt. Jag vet just inom detta yrket när man ska skapa ett hus så måste man skriva /createhouse jag har kolla igenom Limpis video så nu kan jag mycket om de scripetet. Jag vet hur man gör en anställnings interljuv. Man ska skriva /openpanel sen bläddrar man ner och klickar anställd så skriver man in personnummer då är det klart med anställnings interljuven. Jag vet hur man ska agera mot en person som är korrupt det första jag ska då göra är att klippa skicka in det till staffs. Det kommer bli p-ban på den personen och indragna roller. Jag vet hur man ska minska korruption. Det jag hade gjort då är att skriva ut vad korruption innebär OSV. Sen om de hade försatt då hade jag gjort ett möte/fråge stund om just korruption. Kommer såklart berätta mer på interljuven.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 15:00-19:30
Tisdagar: 15:00-19:00
Onsdagar: 15:00-20:00
Torsdagar: 15:00-20:30
Fredagar: 14:00-23:30
Lördagar: 10:00-23:00
Söndagar: 10:20-21:30
Detta tiderna är på ett ungefär hur mycket jag är aktiv på vardagarna/helgerna.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa