Inaktuell svanteavantesvan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svanteavantesvan

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: Svanteavantesvan

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff för att jag är en trevlig, stabil grabb och vill göra så att de blir så bra rp som möjligt på unive. Då vill jag även få bort alla lallare så att de blir en bra och stabil rp då man märker när man rpar att man ser många lallare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpen skjuts för mycket enligt mig jag jobbar som snut och vi får larm varje dag om att de skottas i sady det är oralistict då jag tycker man ska skjut 1-3 gåjnger i veckan inte 5-10 gånger om dagen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska samarbeta för att dom ska. Sluta med de så vi har en så realistisk rp

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är SUPERVIKTIGT för mig att agera professionellt när man är staff på servern, man ska också agera respektfullt och positivt så att flera personer vill känna sig trygga på servern och så att fler kommer till servern. Man ska ha mycekt tålamod och kunna ta kritik när man är staff och det är superviktigt. Man ska alltid vara positiv och glad när man hjälper folk i t.ex. support, donation osv. Det finns mycket som man måste tänka på när man är staff och det är viktigt att veta hur man gör och vad man ska göra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara inne mycket men jag kommer också vara ute mycket irl

Hur länge har du spelat på Unive? en månad men är gammal medlem på 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? lite

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka