Inaktuell svanteavantesvan | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svanteavantesvan

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: Svanteavantesvan

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för många anledningar. Eftersom att jag vill hjälpa sörvern framåt mot en bättre rp nivå och inte ha så himla mycket dålig RP. Jag vill bli staff för att hjälpa till i staffteamet och helt enkelt gör servern bättre. Så att alla kan få sin hjälp som de behöver med t. ex IG när folk skriver /report. Vill jag hjälpa det att kunna få sin report uppfyllet. Detsamma med på discord servern. Att alla ska få sin hjälp det behöver i support. Jag vill också att servern ska bli mer känd för att hjälpa personer med sina grejer det behöver hjälp med. Sen finns det ju också andra anledningar. Som att stoppa all FearRp. Som är en del av RPn på servern! Sedan finns det andra anledningar också. Jag är väldigt aktiv så att jag hinner med att göra mitt jobb och sådant. Såklart finns det fler anledningar som att jag vill kunna ta åtgärder på personer som inte sköter sig. Som kanske en kille som springer runt med ett vapen utan krim! Eller något mindre som att någon bara RDMar någonstans t. ex mitt på piren. Jag är en kille som tar åtgärder på fel! Så helt enkelt vill ja bli staff för att höja RP nivån till en annan nivå!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns både positiva och negativ delar med unive. Det jag personligen tycker är negativ är att dom flesta spelarna inte tar rp världen seriöst utan lallar runder istället. Det flesta skjuter bara för att skjuter och tänker inte på grundregler inom rpvärlden som exempelvis sunt förnuft. Under natt tid händer det flest problem för då struntar det flesta i regler och riktig rp spelande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det vi ska göra är att specca mer vara lite mer hård och även använda /samtal funktionen och förklara vad dem gör för fel osv så tror jag att det kommer bli bättre och det med skottandet får man ju helt enkelt specca så mycket man kan och verkligen ta åtgärder mot de som inte kan tänka sig för och börjar skjuta mitt framför poliser och på helt offentliga platser för det är något som inte kommer att hålla i längden och enligt mig så är det en riktigt kass rp nivå och det måste vi få ett stopp på!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är SUPERVIKTIGT för mig att agera professionellt när man är staff på servern, man ska också agera respektfullt och positivt så att flera personer vill känna sig trygga på servern och så att fler kommer till servern. Man ska ha mycekt tålamod och kunna ta kritik när man är staff och det är superviktigt. Man ska alltid vara positiv och glad när man hjälper folk i t.ex. support, donation osv. Det finns mycket som man måste tänka på när man är staff och det är viktigt att veta hur man gör och vad man ska göra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara inne mycket men jag kommer också vara ute mycket irl

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månadarer men är gammal medlem på 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? inga tidigare erfarenheter. men har alltidd haft ett stortr intresse inom staff branchen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka