svante1212
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? svante
Vad är ditt discord namn? svante1278
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jöranson 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, snäll och modig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej Min karaktär heter Jan Göransson och är 22 år gammal. Jag växte upp i en liten stad där det inte fanns så mycket att göra, men jag har alltid gillat bilar och mekanik. Min pappa jobbade som bilmekaniker, och jag brukade hänga med honom i verkstaden när jag var liten. Det var där jag lärde mig en massa om bilar, och nu är jag riktigt bra på att meka själv. Just nu försöker jag hitta ett jobb inom bilverkstad eller kanske till och med starta min egen en dag. Jag vill tjäna pengar och skaffa ett bra liv, kanske köpa en schysst bil och en egen lägenhet. Jag har också funderat på att gå med i någon organisation eller kanske till och med polisen, men jag är inte helt säker än. Mitt mål är att bli framgångsrik och ha ett bra liv utan problem. Jag vill att folk ska respektera mig och veta att jag är en schysst kille som gör sitt bästa. Kanske en dag äger jag min egen bilfirma och tjänar riktigt mycket pengar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra scenarion och bidra med mycket bra rp alltså inget lall
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte börja gråta och hoppa support och låta den andra vinna också
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm alltså random death match. vdm alltså vieckel death match att man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaming man tar info från tex discord och använder det ingame
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bli polis
Vad är ditt discord namn? svante1278
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jöranson 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, snäll och modig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej Min karaktär heter Jan Göransson och är 22 år gammal. Jag växte upp i en liten stad där det inte fanns så mycket att göra, men jag har alltid gillat bilar och mekanik. Min pappa jobbade som bilmekaniker, och jag brukade hänga med honom i verkstaden när jag var liten. Det var där jag lärde mig en massa om bilar, och nu är jag riktigt bra på att meka själv. Just nu försöker jag hitta ett jobb inom bilverkstad eller kanske till och med starta min egen en dag. Jag vill tjäna pengar och skaffa ett bra liv, kanske köpa en schysst bil och en egen lägenhet. Jag har också funderat på att gå med i någon organisation eller kanske till och med polisen, men jag är inte helt säker än. Mitt mål är att bli framgångsrik och ha ett bra liv utan problem. Jag vill att folk ska respektera mig och veta att jag är en schysst kille som gör sitt bästa. Kanske en dag äger jag min egen bilfirma och tjänar riktigt mycket pengar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra scenarion och bidra med mycket bra rp alltså inget lall
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte börja gråta och hoppa support och låta den andra vinna också
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm alltså random death match. vdm alltså vieckel death match att man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaming man tar info från tex discord och använder det ingame
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bli polis