Ej Antagen Svante1 | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SkyClub

Vad heter du i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svanteavantesvan

Ange ditt födelsedatum: 27 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 år och ca 2000 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef jag har varit birtädanad på många jobb så som meko rtj och någon mer och detta kan hjälpa mig då jag lärt mig ledarsakps betende och att våga bestem över folk och se till så det är en bra aktivtet och liksom få folk att veta att det är de bästa jobbet

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag tänker få igång aktiviten så då kommer de vara fets varje Fredag 18-21:00 och lördag 19:00 - 22:00 och få folk att vilja jobba fixa samarbent och fixa så man kan hyra lokalan och så dom kan ha AW,brölopp osv och man kan göra mycket kul och skapa event med anställda och andar jobb

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer ha mycket tid

Måndag 19:00-22:00
Tisdag 19-22
Onsdag 18:00 - 22
Torsdag 20:00 - 22:30
fredag 18:00-02:00
Lördag 12:00 - 04:00
Söndag 12:00-22:00

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka