Nekad Svante1 | Ansökan till Servervakt [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? SVante

Vad heter du på discord? Svantevantesvan

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013f5a4e3a

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in och rpar runt 12 och sen brukar jag spela fram till 00 och är krim så de mycket krim scenarion

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ca 3 år totalt denna gång 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...dcf31a980580f1894d3d12564536b75d2d9dfd1eebab&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. EN sververvakr äen en perosn som är en vanlig spelar som har lite mer perms så som banna kicka revva osv för att under lätta för staffsen i deras arbet så dom inte bhöver slita själva utan de är ett till Team som hjälper staffsen och ser till så de är (rent) på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vastit de för och för att jag känner att de något jag kan bli bra på och så är de ju en möjligthet för mig då man har en mer betydan för srever ndå man hjälper med lättare grejor

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De typ att man id pekar mid scenario eller revvar och bannar folk mid scenario osv. Sen som att man Makt ABusar genom att säga ii ooc (ge mig bilen annars åker du på ban)

Nekad.

Anledning: Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har." samt "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka