Accepterad svante0802 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svantii#3135

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har varit sv nu och jämnt på hur det är men vill ta det till nästa nivå skulle vara riktigt kul att få vara medlemskaps ansvarig pga att få ta intervjuer och godkänna och även neka folk på medlemskap ansökningarna jag vill kunna Hjälpa till att få ännu fler medlemmar på servern än vad vi är nu så vi växer ännu mer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig plakat har varit det innan men blev av med det för mild ooc ig. Jag vet också vad de innebär att vara medlemskaps ansvarig vet hur man godkänner och tar folk till intervju också vidare. Jag kan även mycket commands Ig så som svban (id) - man bannar nån i 1 timme

goto (id) - man teleportar med hjälp av id

/specoff - man slutar specca en spelare

/clearchatforall - Man rensar chatten om nån typ flödar

/bring (id) - man spawnar en person till sin egna position

/freeze (id) man fryser fast en person och kommer inte kunna röra sig

dv - raderar ett fordon

/sv - Servervakts chatten

/giveitem - (id) man ger ett för

/givemoney (id) (amount) man ger pengar

/
/ban (id) (anledning) - när man sak banna någon

/tpm - man telleportar till waypointen

/noclip - man kan röra sig fritt och man är onsynlig

/toggleid - man kan se id på alla personer

/skin (id) - man ger personen en klädmeny

/ooc - man skickar ett meddelande och alla på server kan se

/sc - staffchatt

/m (id) - när man ska skicka ett ooc meddelande som ni bara kan se

/setjob (id) man ger jobb rollen ingame

/unban (hex-id) - när man ska ta bort en ban.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöts folk trevligt även om dom är otrevliga men dom får ej vara det till en viss nivå.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ställa lite högre krav på medlemskaps ansökningarna att man måste ha en väldigt utväcklad ansökan och även att man omformulerar frågorna på intervjun för ljust nu är de många som läser rätt av och folk godkänner det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? tycker kraven ska vara att man har varit icke medlem i ca en vecka iallafall så man har kommit in i hur man rpar och kanske även bli speccade under en viss tid per dag för att se hur dom gör ifrån sig. Sedan ska man skicka in en ansökan som är väldigt utförlig och man ska kunna utveckla grundreglerna mer än vad som behövs nu. Tycker även som som är typ 12 år och har jätte ljus röst antingen få hjälp med att hitta en bra Voice changer den ska inte vara alldeles för mörk och inte för ljus.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att då har man ansvaret för att se till så dom som också tar intervjuer följer reglerna exakt och även göra så att alla känner sig trygga och har kul.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 16:00-21:00 helger 09:00-13:00. 16:00-22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka