Accepterad Svante Svansson | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante Svansson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070119010/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? potat0#6738

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Svante svansson är född 2000-03-06. föddes på en gård i Skaraborg flyttade sedan när han var 10 år till en ubåt i en sumpig sjö det var en liten trång ubåt med 1 toa,1 sovrum och där du kör ubåten sen när han var 15 år flyttade han upp på torra land igen till en stad som heter Falköping och där fick han jobb på postnord. på postnord fick han städa så han kunde betala av lånet som hade blivit när han bodde i ubåten. sen när han var 18år flyttade han till unive och är nu 21år och bor fortfarande där har som sagt tidigare jobbat på postnord men innan det när han bodde på gården fick han jobba som slav. på gården fick han lite att äta men fick bo i ett tält året om i en sovsäck anledningen till att han fick flytta var att gården fick djurförbud och fick inte ha några djur så dom flydde landet och byte namn så dom kommer jag nog inte träffa något mer det är lite tråkigt för dom var lite snälla ändå jag fick ju ändå stå i utanför fönstret och kolla på tv men jag fick aldrig komma in i huset för dom trodde jag hade skabb och rabies.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? tycker det är en väldig bra server och vill höja min RP. och ha en roliga stund med andra som spelar på unive. har flera vänner som är medlemmar på unive så hade varit roligt att bli medlem på en server som så många är aktiva i och många roliga folk med ett bra RP tillför även glädje och bra RP till server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? hade spelat gta ett tag men tyckte det började bli lite tråkigt efter ett tag. några av mina vänner körde då fivem så då ville jag också testa det dom hade testa flera servar men det var en server som dom tycke extra mycket om (unive) så vi började köra på den och vill nu höja mitt RP.

Hur hittade du Unive? flera vänner hade kört på unvie tidigare och ville och så testa och tyckte det var en bra och rolig RP server och ville fortsätta och vill nu höja mitt RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? min karaktär vill ha ett bättre jobb på typ någon bilfirma som saras eller marjs-liasas. och att sprida unive. vill få ett bra RP och att andra nya ska få en bra rolig star så dom vill fortsätta spela på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha så bra RP som det går och att få nya folka att börja spela på unive och bidra till ett bra och roligt RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Godkänd efter muntlig intervju! Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka