Nekad svante | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svante

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857342843

Vad är ditt namn i verkligheten? svante holmberg

Vad är ditt discord namn? svante #3457

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ola-Conny och är 27 år gammal. han har inga barn. När jag var liten så hade jag en tuff barndom då hans föräldrar dog i en bilolycka. Där efter så var han hemlös och hade inga pengar så jag var tvungen att stjäla. Polisen kom därmed och jag hamna på barndoms hem i Afrika. Nu har Ola-Conny äntligen kunnat flyta till Unive city då han äntligen möte ett par som ville adoptera mig. Och sedan des vill han ta staden med storm så han kan göra sina biologiska föräldrar stolta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hitta en bra seriös server där man kan ha seriöst RP på som är rolig att spela. Jag kommer att bidra med allt jag kan för att göra samhället tryggt och säkert.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sagt Jag vill hitta en bra seriös server där det går att spela på utan att folk förstör.

Hur hittade du Unive? En bra kompis till mig rekommenderade starkt denna server då den var seriös IRL

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha bra seriöst RP att få ett bra jobb som betalar bra och kunna köpa vad jag vill. Möjligt viss att få en tjej.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli rik och kunna bidra och hjälpa andra och uppnå de mål som dem vill då ingenting är omöjligt om man bara vill.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej. Har spelat lite på andra men har inte hittat en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka