- Meddelanden
- 147
- Reaction score
- 7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410211829/
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante
Vad är ditt discord namn? Supermagicthicccboy69#7259
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Andersson och är 22 år gammal. Han växte upp med sin lille brorsa Ruben och stora syster Karin.
Karin är 31 år men flyttade tidigt för att bo på ett Internat gymnasium i Storbritannien och valde att bo kvar där efter examen.
Gunnar och Ruben har alltid varit väldigt nära och har alltid delat ett stort intresse för bilar, motorcyklar ja nästa allt med en motor. Dem fostrades i en liten by som heter sjöstorp några mil från Lund.
Deras pappa hade jobbat som mekaniker hela sitt liv och visat pojkarna allt han kunde.
Det är tack vare deras pappa deras intresse för bilar och motorcyklar växte och ledde till att båda vill jobba som mekaniker.
Dem brukade som tonåringar jobba mycket åt folk trädgårdsarbete, hämta pant, skota snö ja nästan allt för pengar,
detta gjorde dem för att ha råd att köpa verktyg för att fylla deras garage med.
När dem hade fyllt deras garage med verktyg började dem köpa gamla moppar och bilar för att resturera och ha som leksaker eller sälja vidare.
Vid en relativt ung ålder blev både Gunnar och Rubben diagnoserade med ADHD.
Båda grabbarna har väldigt mycket energi och är impulsiva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem i många olika serverar då inklusive denna då under den 6 månaders perioden jag var aktiv var jag under stora delar av tiden som aktiv staff medlem. Jag har plockat på mig mycket erfarenhet genom tiden och känner att jag kan få bra användning av det på eran server återigen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den störtsa och i min åsikt den bästa. Därför väljer jag den.
Hur hittade du Unive? Jag kommer faktiskt inte ihåg då det var för över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha realistiskt och bra rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alltid uppehålla en bra rp nivå men också att ha roligt. Men jag vill också försöka hjälpa andra folk uppehålla en hög rp nivå och ha roligt genom roliga scenarion och dylikt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante
Vad är ditt discord namn? Supermagicthicccboy69#7259
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Andersson och är 22 år gammal. Han växte upp med sin lille brorsa Ruben och stora syster Karin.
Karin är 31 år men flyttade tidigt för att bo på ett Internat gymnasium i Storbritannien och valde att bo kvar där efter examen.
Gunnar och Ruben har alltid varit väldigt nära och har alltid delat ett stort intresse för bilar, motorcyklar ja nästa allt med en motor. Dem fostrades i en liten by som heter sjöstorp några mil från Lund.
Deras pappa hade jobbat som mekaniker hela sitt liv och visat pojkarna allt han kunde.
Det är tack vare deras pappa deras intresse för bilar och motorcyklar växte och ledde till att båda vill jobba som mekaniker.
Dem brukade som tonåringar jobba mycket åt folk trädgårdsarbete, hämta pant, skota snö ja nästan allt för pengar,
detta gjorde dem för att ha råd att köpa verktyg för att fylla deras garage med.
När dem hade fyllt deras garage med verktyg började dem köpa gamla moppar och bilar för att resturera och ha som leksaker eller sälja vidare.
Vid en relativt ung ålder blev både Gunnar och Rubben diagnoserade med ADHD.
Båda grabbarna har väldigt mycket energi och är impulsiva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem i många olika serverar då inklusive denna då under den 6 månaders perioden jag var aktiv var jag under stora delar av tiden som aktiv staff medlem. Jag har plockat på mig mycket erfarenhet genom tiden och känner att jag kan få bra användning av det på eran server återigen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den störtsa och i min åsikt den bästa. Därför väljer jag den.
Hur hittade du Unive? Jag kommer faktiskt inte ihåg då det var för över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha realistiskt och bra rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alltid uppehålla en bra rp nivå men också att ha roligt. Men jag vill också försöka hjälpa andra folk uppehålla en hög rp nivå och ha roligt genom roliga scenarion och dylikt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte