Nekad Svante.L | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante.L

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ange ditt födelsedatum 4 November 2006

Vad heter du på discord? På unives discord server heter jag Svante.L/Gunnar men privat heter jag Supermagicthicccboy69#7259

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu under sommarlovet kan jag vara inne hela dagarna med pauser såklart brukar gå å lägga mig runt klockan 2 och vakna runt 10-11. Detta är då ifall jag inte är bortrest. Men även när jag är bortrest är jag alltid tillgänglig via discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive över ett år har ca 1500 timmar på fivem där ungefär 1200 av dem är på unive. Dem andra ca 300 är inte rp serverar utan "creative" servrar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta rpa som jag gör nu. Men eftersom jag jobba inom mekonomen så är jag ute på gatorna väldigt mycket och träffar väldigt mycket folk där tyvärr några är mindre seriösa gällande rp. Jag skulle kicka eller ge ut SV-bans(1h) ifall det tycks behövas jag skulle också kontakta staff ifall det är någon som borde få ett längre straff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är för att jag älskar den här servern och det här community. Jag har märkt att det är tyvärr är ganska många lallare som verkligen förstör rpen vilket är något jag vill förändra. Jag vill hjälpa den här serverns staff team genom att ta bort alla lallare så staff teamet kan ägna sin tid till viktigare saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Lallare och folk som helt enkelt snackar occ eller halv occ och liknande förstör rp enormt. Det är väldigt många som låter detta rinna igenom håven och det tycker jag inte är rätt occ och halv occ är nog det mest vanliga regelbrottet men också den mest vanliga att låta passera.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en väldigt aktiv spelare och vill verkligen hjälpa denna servern med dess lallare. Tyvärr har unive blivit så att eftersom det är en så pass stor server så kommer det såklart många lallare vilket drar ner ryktet för servern. Det är vill jag ändra och få bort dem som förstör det ryktet som philip, staff teamet och detta community har arbetat så otroligt hårt för att bygga.

Varför vill du bli servervakt? Denna servern har fått mer lallare vilket jag verkligen vill förändra. Genom att göra detta så skulle serverns rp att utvecklas och höjas då fler kommer kunna hålla bra seriöst och realistiska scenarion.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja. Då jag har varit både servervakt och moderator tidigare så det är inga problem.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka