Nekad Svante.L | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante.L

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ange ditt födelsedatum
4 November 2006

Vad heter du på discord? Supermagicthicccboy69#7259

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Asså just nu under sommar lovet är det väll kanske runt 11:00 till ca 02:00 med pauser och och ett gympass( 2timmar) dem dagarna jag inte är bortsett det vill säga. Men sedan när skolan börjar kommer det väll ligga runt 16:00 till 23:00-24:00 med pauser och och ett gympass( 2timmar)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev medlem för över ett års sedan i början av servens liv men och var då aktiv under cirka 4 månader men är tillbaka nu igen

Vad skulle du göra om du blir servervakter? RPa som vanligt. Helt enkelt rpa som jag redan gör men då också kunna sparka folk som inte tänker följa serverns regler därmed underlätta för staffs så dem inte behöver hålla på med lika många reports om idioter som inte har någon avsikt att förs bra rp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill underlätta för staff teamet då jag vet hur otroligt krävande Det är att vara staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att sparka ut lallare i min omgivning och därmed kunna uppehålla bättre rp

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en väldigt aktiv spelare och är van vid att vara server vakt och har tidigare varit staff på denna server. Jag kan och förstår reglerna väldigt starkt och för väldigt bra rp. Jag jobbar för mekonomen och därför är jag ute väldigt mycket på stan och träffar mycket folk därmed mycket lallare tyvärr.

Varför vill du bli servervakt? För att underlätta bra rp för min omgivning då det kommer ganska mycket lallare och folk som är generellt ointresserad av att föra bra rp. Detta vill jag hjälpa med då jag verkligen hatar vad dessa folk gör. Och såklart vill jag underlätta för staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit staff på denna server och servervakt så det är Inge problem

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+rep har varit varit med när han vart staff och servervakt han passar bra som det.

+rep hade bra sista staff ärende så han kommer definitivt kunna hantera rollen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka